標籤

2012年10月13日 星期六

L'Oreal Cosmetics Lucent Magique 感光立體底妝系列


多謝L'Oreal畀機會我試用呢set全新感光立體系列產品呢~~~^_^V

今次試用分別有Lucent Magique感光立體妝前霜、粉底液及亮采筆一共三件產品!!!


L’Oréal Paris Lucent Magique 感光立體系列

光線完美凝聚,煥發前所未有的零瑕亮肌,延續皇者傳奇。

全新獨家研發,革命性「零瑕光感肌」概念!






















step1:

Lucent Magique感光立體妝前霜 Pure Light Primer
-細緻珍珠光澤,提升肌膚質感

 HK$ 109

用量:30ml

塑造通透完美膚質,為打造無瑕光感肌做好準備。可單用或作底妝前隔離打底。

• 帶有珍珠光的柔滑質地,擊退暗啞,即時提升肌膚質感

• 完美地修飾毛孔、細紋及肌膚不平滑處

• 8小時長效保濕



盒上印了制造日期!!!


產品擠出來後是乳白色,質地比較水,而且帶有點閃粉!!

因為我開左閃光燈,所以會隱約見到閃閃地咁呢^0^~~~


先試在手上,將產品塗左手背


然後堆開按摩後..........可見膚色已經有所改變呢!!


再均勻地塗好後........

不用擔心會太白,因為係同膚色好接近,可以話完全沒塗過野咁!!


再試好面上後....................

完成後,已經見到面上有光澤,變得閃閃亮呢!!!



我只作一塊面作試用,就可以見到對比效果喔!!!

可立即見到黑眼圈位置已經有所改善!!但塊面又不會太白,我鐘意~^3^~~






























step2:

Lucent Magique感光立體粉底液Light-infusing Foundation
- 凝聚水潤光感,締造零瑕亮肌

HK$ 155

用量:30ml

革命性LIQUID LIGHTTM 感光技術,透過光學折射, 完美地修飾毛孔

、柔化細紋及肌膚不平滑處,提升肌膚亮度。

更長達12小時綻放絲般亮澤,24小時長效保濕。

利用感光立體系列,為肌膚多重聚光,打亮膚色,締造「零瑕光感肌」。



我用的是N2色號~


我通常開完產品後,都會掉左個盒,但唔緊要,如果想配返色號無問號,

因為樽上都印了色號號碼呢!!





















產品是泵裝設計的!































先試用手上!!將適量的粉底液塗在手背上...............


然後均已地塗抹,可見粉底液質地好貼薄呢!!而且也蠻近我膚色!!


再試上面上後..........

先準備一塊粉卜,就可輕易將粉底堆開呢,可使濕粉更貼面!!!!

下圖是已完成step1+step2後~

上完粉後,毛孔即刻遮蓋了,又平滑左!!就連我既黑眼圈亦遮得7788~~



Step 3

Lucent Magique感光立體亮采筆 Liquid Light Touch-up Pen
-重點提升面型 塑造立體輪廓

HK$ 99

用量:1.6ml

可重點使用於暗啞肌膚如眼皮、眼下作提亮膚色;

或用於再於面部T-Zone位置及太陽穴至顴骨提升輪廓;

於唇線位置作線條修飾,締造完美無瑕光感肌。

• 重點提亮膚色

• 修飾面部線條

• 塑造立體輪廓

• 24小時長效保濕



第一次用時,可能需要擰多幾下先得呢,但之後再用就唔需要擰太多次數,大約1-2下就得!

而紅色箭嘴的是擰的位置!!


而我會試在黑眼圈及眼皮位置!!

1)先將適當的分量塗在黑眼圈位置

2)然後用手指頭均勻地將產品堆開及塗在眼皮+黑眼圈上

3)完成!!

下圖的是已完成了step1+step2+step3~~^0^!!!





沒有留言:

張貼留言