標籤

2012年10月10日 星期三

Dermacept美肌亮白C10美容液




Dermacept美肌亮白C10美容液首創加入HyperBrightening C配方,

能將維他命C維持在新鮮、穩定、活躍的狀態,確保濃度不變;

而其他獨有成份,則有效將維他命C快速滲透及直達真皮層,發揮最強6大理肌力量,

包括:減少斑點、促進膠原蛋白合成、改善黯啞肌膚及黑眼圈、收細毛孔及抗衰老功效。

價值:$760

用量:12ml

後來我上網查看過才知,原來價錢蠻貴的啦,@@要$760元先得個12ml(傻眼)

所以我真係要就住就住用,仲要小心D擺好先得喔~~~



盒底印了倒期日,2015年7月才倒期呢!不過我相信,下個月已給我用光光了~~哈!


只要源著墟線按下,就可輕易開到了......



盒裡還有介紹說明書......有日文、英文、中文都有.............


產品是我最喜愛的泵裝設計呢.......


盒旁還有中文使用方法及注意事項


打開介紹書後,還會簡單介紹其產品系列的其他產品呢.........

真的很小一支呢.........而且還是玻璃樽!

所以我每次放上放下我都會份外小心........


每次使用時只需泵一下就夠了..........


產品是透明液體來的!


先試在手上......

呀....快d影先得,係咁流走晒喇!!!


但一堆開按摩後才發覺,產品雖然是液體來的,但按摩時感覺到好像''卸妝油呢''@@

油油的感覺,開頭還怕會好油笠,但按摩後.................請看下圖!!=]

重點是,按摩時還散發出''香橙'''味XDD~~~


意想不到的是,雖然產品按摩時是油油的感覺,還隱約見到皮膚上有d油油地咁,

之但係,按摩完後又會慢慢被皮膚吸收晒,然後仲會好乾爽呢.......油油的感覺突然消失了!!

WoW......超級神奇呀..............模上皮膚是非常清爽的喔!

使用前...............可見到黑眼圈真的超深!


使用7天後,已經見到黑眼圈有所改善,都見到淡左!!
 
毛孔收細左,膚色均勻左呢.........不過面上斑斑還要繼續努力,未見到效果!!
 
但摸上塊面,的確滑左添呀..哈哈.....
 

沒有留言:

張貼留言