標籤

2012年10月18日 星期四

敗家文又來了..............



敗呀敗呀敗..................

1)

呢條頸鍊我一睇中即買,因為真係好鐘意呢!!

都只不過係$30左右,超低買!!



一直想搵的款式!!終於比我係旺中見到....^0^


來張近拍!!!!


2)
another灰色大頭狗T


之前轉季時做緊1折起大減價............

比我在混亂中找到件寶..........

件衫只需$80,無錯,千真萬確只係$80蚊,即買啦下話!!

仲要有新有碼揀...............仲可以試!!!哈............


因為我家中真確有隻迷你品!同圖中果隻一樣狗種呢!!!


3)

灰色眼睛legging

之前北上時敗的!!

$15人仔


之但係..........著上腳後好緊囉............

減下肥先得喇!!^^''''



4)

紅色格仔連帽斗篷/披肩

沙田敗的!!!

呢間舖原來長期做9折架!!!

好似$270左右!!!

雖然紅色衫真係唔多襯我,之但係點都要有件既!!!



我其實都係因為見到有帽,都幾好,所以先會更加想買!!!

沒有留言:

張貼留言