標籤

2012年10月5日 星期五

銅鑼灣崇光百貨 1/F Samantha Thavasa event之禮品篇



繼上回講完銅鑼灣崇光百貨 1/F Samantha Thavasa開幕禮後,

當然唔小得要show下有d乜送左比大家做禮品喇!!

show time^^~~~~



紙袋後面印了sogo的logo呢........咁一定知道產品是在sogo購買的啦,呵


我還留意到,紙袋旁亦印了Samantha Thavasa 各世界地方的facebook link呢!!


登登!禮品就在下圖喇..........


分別有一塊限量版可愛心心閃石鏡!!!

講得係限量版,出面係絕對絕對無得買架,呵呵.................


鐘意可愛風的你,見到如此可愛的鏡,一定在爪狂ing吧!哈~~


另一份究竟是什麼?好大一盒喔............而且蠻有份量的!

(就連包裝盒子也很美,我也不捨得丟掉啦...........)


打開盒後........

大家猜到是什麼了嘛?


盒下原來還有張日文使用說明書,很細心呢........



哈.........是蠟燭來的啦,而且蠟燭是有香味的喔!!

不過,我總發覺每一次我去完event,明明有好多顏色選擇,我總就是抽到''綠色''的物品,

我其實是一個超級不喜歡綠色的人,=.=天呀....你是在玩弄我嘛??

嗚.....不過我見個樽d圖案又幾靚,而且又是有牌子的蠟燭,我唯有接受吧!!




最令我喜歡的就是這張可以直接當錢用的$200蚊coupon!!!

我原本諗住送人的,但我第二日咁岩就去左沙田那間專門店看看,

竟比我敗了一樣東東回家去!!是什麼?看下圖吧!!


哈..........我用了$200的coupon買了什麼??當然還要補小小錢啦~~~


看到了沒??


沒錯!就是吊飾一條!!咁岩我個英文名有個A字,唔買佢回家都唔得啦!!

這條手飾要$290,我只需補回$90蚊就可以喇,多謝大爺~^^V


吊飾條繩已給我取下,直接用個A字吊咀勾在頸鍊上,就可以當頸鍊用啦~YEAH

又或者唔想當頸鍊用,又可以當手鍊吊飾,包包吊飾,真係超多用途呀...

沒有留言:

張貼留言