標籤

2012年10月4日 星期四

銅鑼灣崇光百貨 1/F Samantha Thavasa新店開幕介紹


早排我參加左位于銅鑼灣崇光百貨 1/F Samantha Thavasa新店開幕event~

地點好易就找到,而且舖頭地方好大呢!!!

恭喜恭喜,在此祝生意興隆,分店愈開愈多...........


舖頭的外觀!!可見到燈光非常夠............架上物品非常多,

當日每位blogger都忙於為架上的物品拍攝呢!!



當然還要多謝theztyle的邀請呢!!!

店裡其中兩位靚靚sales~^^~

樣子真的很甜美可頤呢!!!有沒有被吸引了?呵.......

而且服式設計是粉紅色的,非常少女感覺!大家覺得呢?

而我就最喜愛她們頸上的絲巾了~~哈!!!


這個飾物櫃!!!


我們來看看櫃裡的飾物吧!!有高貴的,可愛的,簡單的也有........

o拿..我非常相信每位女士家中起碼有超過10個或以上的手袋,

而我自已有幾多個,我真的唔敢去數...hahahaha,

而Samantha Thavasa手袋款待,我心裡真的嘩....了一聲,我全部都好鐘意呀......

這裡只是其中一部份,最適合上班一族選擇!!


下圖的的包包就最適合每天都要穿著制服的女士們用的啦........

如果叫我選顏色,我真的不知選擇那個好,因為全部都好好襯呢........

而且簡單中又帶點高貴感........


包包的靈魂所在,就是設計了一個金扣,而且扣中還加了閃石,

我相信沒有女士見到是不會不喜歡的!!


而我當然襯機會試下d包包啦,呵呵.........

影相後..........我非常不捨得放下包包呢!嗚.........



另外一邊的包包,這裡的款式遍向少女可愛甜美感覺的!!

鐘意disney公仔的你,快去各分店看看有沒有喜歡的款式......


人大了,就會自然開始喜愛長款的銀包!包括我自已也是!!呵..........



包包款式多,就連各年齡的女士們也照顧得到!!

喜歡甜美可愛風的你,有愛上嘛?



每行幾步就會見到不同款式的包包和銀包,我......開始花多眼亂了...........


就連hellokiity手袋都有......hellokitty迷注意啦!


而我就被這個毛毛銀包吸引了!.

因就快冬天喇,唔擁有一個毛毛的物品怎可能呢??

摸上手毛毛滑滑的,好暖喔...........而且還有粉紅色選擇!!


這個包包架就是放在最當眼的地方,我只是睇顏色數數手指已經超過5隻喇~


細心點看,原來這款銀包是印有米奇老鼠的圖案呢!!而且還有4色選擇!!.

公仔圖案又不會太誇張,真的什麼年齡都可以用!

真的超多銀包呢,我拍下架上另一款給大家看下吧!!


還有優惠區!!


仲有仲有,除左手袋銀包飾物,就連旅行箱都有售......一共4款選擇!


這裡也是手飾+收銀區!!

收銀區還加了個透明玻璃手飾櫃,咁就唔使怕收銀過程時等得耐啦!!


還有吊飾購買!!!


吊飾亦製得很別緻............


呢D小手飾,好想全部統統帶走呀.........!!

影完一輪相,甜美店員開始為大家介紹喇...............

大家也忙著拍................


這個手袋,我上面都有講過呢!!哈.............


好,介紹完畢!!!

最後多謝Samantha Thavasa,因為有禮品派嘍...............

就是這袋禮品,下回繼續!!!





沒有留言:

張貼留言