標籤

2012年9月6日 星期四

Estee Lauder全新Perfectionist升級瞬間無痕緊緻抗皺精華美妍聚會


真係又要再再次多謝Estee Lauder的邀請,讓我可以出席位于銅鑼灣恩平道專門店event~

作為領導世界美容潮流的美妍翹楚Estee Lauder一向以帶給尊貴購物體驗為己任。

全新面貌的專門店更為舒適時尚,當中color bar及serum bar的設計概念更是全球首度登場,

為尊貴顧客提供更全面、貼心的購物體驗,完美演譯品牌的優雅尊貴風格!



果日我好準時就到左喇,非常親善的店員即送上Estee Lauder朱古力比我試食!!.

我好唔客氣地當場食左2塊~XDD,因為好味囉~~!

看見嘛?塊朱古力仲印左Estee Lauder既標志呢!!!

到走果陣我都係忍唔住手又拎左2塊回家比大爺食,連佢都話好味喔!!!



貴為大公司,當然細心到就連小食都準備埋比大家,我當然一樣又唔客氣地每樣食左一舊!!

全部都好好味~~



貴公司為了親托事次既活動,

就連飲品都係紫色ar!!我超愛呀~~~因為我係超級鐘意紫色的^3^~~~

我一見到呢杯飲品,我直頭想帶埋返屋企添呀~hahahaha''

一問之下,原來內有藍梅既,所以會整到紫色,我開頭會以為係酸的,

點知又好飲喎,一d酸味都無,仲甜甜地添~~總之好飲喇!

我飲左一大半架!呵............


開始喇,因為今次邀請人數不多,所以今次貴公司只用電子產品去介紹就得喇!!!

不過銀幕都夠大,所以大家可以睇得好清楚,當然仲會一邊講解產品喇!!!^_^


我地數位blogger就係座係呢個VIP區既位置聽講解喇~~~

連自已都feel到自已立即升左''呢''~XD



好!聽完講解,就再轉位置睇化妝喇!!!

但化妝前先為大家介紹一個好重要既服務,究竟手上的是什麼東東介紹?.

就係Estee Lauder既經典服務。只需數分鐘即展現亮麗面龐!!!

背後有數項選擇的,包括:告別黑眼圈、瞬間撫紋小技巧、持久妝容小技巧、立體深邃大眼等...


首席化妝師LEO手上的就是今次會介紹既,全新Perfectionist升級瞬間無痕緊緻抗皺精華

見到紫色樽我已經雙發亮了~~~真的好高貴!!!


好,塗小小係有皺紋既地上感受下先!!!

我可以同大家講,大家唔使怕會油笠,呢抗樽皺產品係絕對唔會覺得黏的!

吸收完既感覺係滑滑粉粉架!!!唔信?大家快D買返支黎feel下就知囉,呵!!

但按摩方向係最好順住D紋住去按摩,因為效果會好很多喔!!!

今次leo教大家試的是''瞬間撫紋小技巧''既妝!

如果我無記錯的話,呢樽抗皺精華係可以直接混埋粉底液一齊用!!@@~~

就像下圖這樣,用化妝掃沾小小抗皺精華,然後再沾小小粉底液,就可上妝喇!


(將我淨餘既記憶力,將相片講解下喇,如有錯誤請告知更正!!!)

首先直接將抗皺精華塗在眼部位置(眼尾最為住要喔),

然後在黑眼圈位置加添粉底液同抗皺精華遮掩疲倦感,

同時不可忽略發令紋位置呢!!

還有個小tips,各位美女塗唇膏唇彩塗唔想塗到出晒介的話,

可以在唇部周邊加抗皺精華~~然後才用上唇膏唇彩,咁就萬無一失喇!呵

以下的是華美水晶吊燈香氛專區 盡顯婉約優雅

承傳Estee Lauder夫人對香氛的鐘愛,專門店中的香氛專區,採用了閃耀通透水晶燈設計。

以簡約優雅的線條及精心設計的燈光,映即出婉約的感覺,彰顯品牌的優雅氣質,

尤如一夥美鑽點綴店舖,奮目生輝,浪費高貴情調悠然而生。




香水選擇夠多,可以慢慢噴到岩心水架!!



雖然香味不是我喜愛的那種,但我自已比較鐘意甜甜的香味既香水!

但我自已其實本身都比較小用香水,所以不是香水的錯XD~~

不過我又唔想浪費左d香味播,我已經乖乖地將呢兩張香水紙放左入銀包喇!XDD~~~


以下的都是數也數不完的護膚品!!

愛美的你,雙眼有發亮嘛?^^~

而我就真係想全部通通帶返屋企呀~~~





呢度仲有個化妝區,可以讓客人座著亨受Estee Lauder經典化妝服務!!


跟住仲有一大堆化妝品!!

心裡有''嘩''一聲嘛??

呵.....我有!!XDD~~



最後介紹的是Estee Lauder既小鏡,唔好講小,絕對可以送比人做禮品ar.!

而家只要做左佢地既VIP,就會送一塊刻名小鏡,我覺得只要收果個是愛美女士

,她一定會好鐘意!(我已經心動了)





































總括:裡面真的很寬敞,D護膚品化妝品睇極都睇唔完,又夠多選擇,燈光又夠亮!!

重點係,職員有親切甜美的笑容,禮貌的對待,入左黎真係好難唔買野就出返去呀~

如果大家有興趣的話,請去銅鑼灣恩平道17號地鋪,參觀下啦!包你滿載以歸~^^~

沒有留言:

張貼留言