標籤

2012年9月28日 星期五

美肌之誌全新極致煥白「隱形」面膜‏


美肌之誌全新極致煥白「隱形」面膜‏

一盒5塊

原產地:台灣

介紹:

有效抑制黑色素形成,強效抗氧化,同時促進細胞再生,令膚色白滑飽滿,

煥發白哲無瑕的光采。

適用膚質:

所有肌膚,特別適合黯淡、偏黃及膚色不均之肌膚。

主要成份:

複合美白成分,維他命B3,苦杏仁酸、醣基海藻糖、硬聚葡萄糖、

玻尿酸、甘草精、納豆膠(聚麩胺酸)r-pga



可保存3年呢!但我相信數日後已經會給我用光光!!


盒後有詳細的中文介紹!


台灣的妹妹通常會比較喜歡粉紅色的,所以就連包裝顏色都是粉色呢!!

(如果是紫色包裝會更好,呵...........)


每個包裝面膜後都會印有倒期日及英文介紹!!


呢塊已經係第二塊了,哈!!

呢排夜晚已經太乾,頂唔順,開左1塊黎用,但因為夜晚影相唔靚,

所以等第二朝先影,^0^!!!


取出面膜後.......超多精華耶!!


面膜真的超級薄呀....薄到感覺上好似好易整爛咁@@

所以我都係小心d!!敷上面之後,即刻感覺到超水的.........

仲好貼面!!!重點是,精華剛剛好,唔會滴到成頸都係!!讚........


等15-20分鐘後,就可取下面膜!!

依個人喜好,可直接將精華洗掉又得,用棉花抹走又得,而我當然唔會浪費啦...

直接用手抹走精華,然後塗係頸部、手部等............呵呵


精華好快已經比我抹走晒喇!!!可能而家開始秋涼,所以唔會覺得塊面到好笠,
 
仲feel到塊面好乾爽呢!!摸上塊面滑一滑,哈..............
 
然後可以繼續使用其他護膚品!!.....
 

沒有留言:

張貼留言