標籤

2012年9月14日 星期五

葵芳小敗家!!!


我又獨自去左葵芳敗家喇,其實原因都係要去葵涌拎試用,

所以.........哎...又忍唔住手,敗左幾件衫回家!!!

(個心已經不段同自已講唔好買野唔好買野,齋睇好喇,最後....魔鬼勝利了)

不過我都只係買了好幾件衫.......



我的勝利品!!

1)行開葵芳嘅都知,葵芳而家好多鋪都做緊全店$50蚊的衫,

我就係最低果層唔多起眼既店買了一件50大元的長身衫!!

家中第一件厚袖衫,我見平平地,就算真係唔合自已風格都唔肉痛,

最緊要要比自已嘗試下乜類型既衫都要試下既~



我回家試上身後,唔知係咪睇唔慣,個袖既設計即刻覺得自已大份左@@!!


2)+3)都係同一鋪買的,

假兩件民族風黑色背心

$49?$59?

忘記了,大約這價錢吧!!

超愛!!其實仲有灰色,我比較鐘意大路一點的顏色,易襯嘛!




3)灰色特色長身衫

$69-$79

大家細心點看,就會見到特色在那裡了!!

喔,看見了沒???


是的,特色就在衫的底部!!

W的cutting好特別呢!!

就算只得一色一件都超買!!


4)=.=唔知痴左乜跟又走去買左兩件淨色背心,明明屋企d背心已經超多,

但唔知點解買極都係買唔岩心水!~~


沒有留言:

張貼留言