標籤

2012年9月7日 星期五

儲了一排的禮品+我上報紙了~~


1.呢排有好多SKⅡ禮品呀~~我相信有好多sis們都拎了,對嘛???

呢set就最手重,價值$400多元的,不過我已經將呢一整套增送了別人LU^^~~~




2.呢單支神仙水已經一早比我KO晒喇~hahaha!

不過我已經忘記了是在skⅡ fanspage參加了什麼而送的@@~~

3.呢set就最新鮮了,尋日拎架!呵呵~~我今次仲用埋大少個電話參加埋~

所以一共有2套~XD


4.呢支h2o bady cream係早排無啦啦收到佢地個信息,

話係新城市有新裝置,所以會送一支30ml既cream,我尋日順便拎埋啦,唔差在喇!


5.喔,呢set sample就係我某日去海港城影叮當果陣,

咁岩做緊堆廣,話只要寫d資料會有抽獎同sample送,

我當然係見到有禮品抽先參加的,又估唔到sample包裝都蠻可愛的喔!

























6.行健堂會員迎新禮品

貨szie,DOCTOR KITS CC Protect Cream價值$395

我連自已都忘記左幾時做左會員???

不過就算特登出去拎都值的XDD~~~



7.fayfay online fashion送的手繩!!

禮品是直接郵寄我家架,最方便不過!!

我send完個人資料後,第二日就收到喇^0^




8,呢set禮品係參加she.com x MaBelle 「閃鑽送粉絲」facebook活動而送的!!

>.<我又是特登過海拎的,但........有點收望喔!!


9.呢份係參加喜療疤Facebook「夏日除疤大作戰!」而送的!

呢份禮品最實際,因為我真的用得上!

呢兩支已經比我ko晒喇~呵


10.呢份gift最耐喇,已經係上個月既事!

唔知參加左卓悅乜game而送的!!

細細支好得意呀~XD


最後,^^V小妹我早排上了頭條日報耶~~~~

多謝mask house!

報紙已被我收藏了啦~hahahaha


沒有留言:

張貼留言