標籤

2012年8月31日 星期五

U Beauty X Bobbi Brown 肌膚急救研習坊


首先多謝 U beauty 同bobbi brown既邀請!!!

讓我可以早排出席左Bobbi Brown 肌膚急救研習坊活動~~^^~~~

我果日好盡時就到左喇,座好之後職員就派左張u beauty既貼紙貼係隻手先~呵呵


還未開始前,周圍影下相先!!!

每人前面都有塊大大塊鏡,呢塊鏡緊係有用啦~XDD一陣用黎扮靚靚架!




靚靚大海境!!


事前仲細心地預備了飲品同小食比各位blogger呢!!!

我正好口渴~岩晒^0^


studio裡面的各類化妝品~~~



開始喇!!

開始前仲邀請了當日的blooger做model呢~~


開始喇,

首先將soothing cleaning oil茉莉沁透淨妝油加在手背上按摩數下,

然後再加大約1毫子份量煥亮淨顏粉BUFFING GRAINS FOR FACE

將佢地混合埋一齊在手背上輕輕按摩後,就能輕易去除老廢角質架喇!!

下圖的就是:

茉莉沁透淨妝油 soothing Cleansing Oil
紓綬卸妝潔面油一次過卸妝及潔面,溫和卸除彩妝及潔面,潔淨同時維持肌膚水份;
 橄欖油及可可巴油令肌膚柔軟, 而薑根精華則紓緩及鎮靜肌膚
煥亮淨顏粉BUFFING GRAINS FOR FACE
尊貴粒子, 可混合任何潔面產品或清水作溫和面部磨砂。純日本紅豆粉末製成,
可去除乾燥表面死皮及促進肌膚細胞更新,令肌膚柔軟幼滑富光澤



原來一樽都可以用到一年的耶@@~~~

都好低用播!!呵呵


到大家試玩喇!!

非常nice的職員幫我按摩時磨沙感覺不會太吉,好舒服架!


而且過水後唔會覺得好緊,性質非常溫和,摸上手滑仲dodo架~~

對比好明顯已經立即出左喇!!

左手是沒有磨沙過的,右手就有磨沙過!


跟住開始為大家事範上妝喇!!!

用化妝水抹乾淨塊面先~~~


然後塗上護唇膏~~~


再幫隻眼仔塗上eye cream


然後再塗上面霜


下圖的是已塗上面霜後,再加以按摩吸收!!


主角黎喇,就係9月1號將會全新堆出的 face base~


為了見到效果,所以先事範一邊面先,


完成了一邊面喇!!

好自然呀............仲好有光澤呢!!




最後用埋礦物粉就完成喇!!!


掃下.....掃下......


但每次將face brush掃上粉後,要將多餘的粉再''凳''出來喔!


呢個掃好用之處就係,就連鼻亦兩旁的暗位的可以輕易輕得到架!!


最後幫個嘴仔加埋個lip gloss就完成晒喇!



完成晒喇!!係咪好靚好甜美呢?呵呵



又開始到大家試玩喇!!!

呢樽就係9月1號,即將全新堆出的 illuminting face base spf 25 pa+++


而且裡面仲加左珍珠粉抹架!!!所以用上後會見到微閃的效果!!

呵呵,我鐘意喔~~~~~~^0^~~~~~~~~


我果日完全0妝,但職員最後都薄薄幫我化左個簡單妝後,即刻醒神晒!!YEAH~

































待續!!!

沒有留言:

張貼留言