標籤

2012年8月2日 星期四

韓國ELC 墨旱蓮有機天然洗髮系列試用

我早排參加左nblife24韓國天然有機護膚品既網站內的試用,


對於有機的字眼,我相信大家已經不會覺得陌生,

而且,我家中好有多食品調味料、化妝品呀等等,都是用上了有機喔!!

但是,還是第一次用有機的洗頭水及護髮素!!!



墨旱蓮洗髮露 elaroma shampoo(300ml)

墨旱蓮護理液 elaroma treatment(300ml)

此產品係:無防腐劑、無人工色毒、無增稠劑、無防靜電、無抗氧化劑及無軟化劑(矽膠)

而且是泵裝設計,方便大家使用喔!!
'

因為產品是韓國製造的關系,所以還附上了中文說明書給我看呢!!


樽上印了made in korea呢!大家可放心使用!!

 




















墨旱蓮洗髮露 elaroma shampoo(300ml)

適用於:油性頭皮、脂溢性頭皮、環境誘導過度脫髮、脆弱頭髮


吱出黎後是啡色液體來的喔!!!

而且真的是沒有任何香味的,真係好天然既味道喔!!!(比較重茶樹油及薰依草味)

用法:取出適量的洗髮液並柔出泡沫後,輕柔按摩頭皮約1分鐘後沖洗頭髮。

不過我洗果陣又真係覺得唔會有太多泡泡呢...........

墨旱蓮護理液 elaroma treatment(300ml)

使用完洗髮液後,再取出適當的護理液(護髮素),再輕輕按摩頭皮2-3分鐘,

然後可直接沖洗頭髮,完成!

p.s:因為產品由於不含柔順化學成份(矽膠),所以使用時會覺得乾,

但吹乾後會變回光滑和有彈力。

 

吱出後的護理液,是乳啡色的!!

當我用果陣開頭真的有點不習慣,因為唔會好似平當用果d牌子咁,會滑滑的感覺,

所以,要加多按摩下頭髮後就ok了~



洗髮前,(頭頂真的很多油呢)自已望落都覺得超唔順眼呀...........


完成洗髮液+護理液,再吹乾頭髮後.........
 
呵呵,頭髮已好乾淨,而且摸下D頭髮後真的有滑左,而且掉頭髮都掉小左呢,
 
頭油情況都真係無出咁多喇!!
 

沒有留言:

張貼留言