標籤

2012年8月27日 星期一

ELC Vitamin C Sreum維生素C緊緻美白精華素

ELC Vitamin C Sreum維生素C緊緻美白精華素

用量:50ml

產品網址:


好開心又可以再次試到韓國產品呢~~=]
























功效:
防止皮膚老化,緊緻,美白,改善膚色

產品特點:
*把純維生素以穩定的狀態轉換,發投原本維生素的功能。
*研發了用佳的濃度和酸度使皮膚吸收。
*在電子陣列中變化的電離組成,用最高技術建立。
*提升了皮膚吸收力。
*當離子導入時使用會有雙倍的吸收效果。
*含純天然成份,敏感皮膚也安心使用。

無化學防腐劑/無人工色素/無人工香料/無化學合成界面劑/無酒精




產品是玻璃樽設計,而且都算大支,^_^

使用方法1:在夜間潔面後使用,然後可以同時使用其他護膚品!
2:因沒有油成分,當維生素c全部吸收後可使用化妝品!
3:適用於晚間使用,如日間使用要同時使用防曬產品!


每次使用時,只要泵一下,就足夠使用整塊面部啦!!!

當然亦不要忽略頸部喔~~~


大約5毫子的分鐘已經非常足夠了!

產品質地是白色透明液體!!


首次時用時,已經閒到產品有輕微既燈香味呀~~


將產品堆開後.............

驚奇既事情就發生了~~~@@


嘩...............產品吸收得超級快呀!!!!@0@

基本上按摩3下已經完全''索''晒~~

而且是我最鐘意既乾爽度,真的超級爽,完全沒有癡笠感!

摸下皮膚完全感覺到就好似沒有用過任何護膚品一樣,因為產品沒有油成份,

所以使用係皮膚唔怕會覺得油!!超讚耶!!比爆like呀~^0^


用係手背知道產品係咁清爽後,我當然拿拿聲會用埋面部啦!呵呵

此圖精華素已塗上面珠上..............(看到嘛?@@)


然後將精華素堆開按摩至完全吸收!!

精華素真係吸收得太快喇,好正!!

快到影唔切相添,所以可以睇返上面手背效果都是一樣的!!


下圖是精華素吸收好後的效果。你會話,其實你係咪真係有用架?

我可以話,我100%真係有用架,因為產品真係吸收得太好喇,

所以我可以再用多2樣護膚品塗係面部都矛問題啦,呵呵!

如果你係同我一樣係混合性皮膚的話,包你一定會鐘意,因為用完又唔會油笠笠,又超爽喔!

真係要再講多次''真係好正''呀~XDDD

沒有留言:

張貼留言