標籤

2012年8月29日 星期三

30天體驗萊菲得美肌飲


再次多謝屈臣氏,我又可以試用喇!

但今次係飲落肚喇!!

究竟係乜東東??

呢度真係好重好重,好彩果日我拉埋大少幫我拎咋,唔係就算有3隻手都唔得掂XD



就係度度喇,30天體驗萊菲得美肌飲

一共有8盒!

每盒有4樽

每樽50ml

含番茄幹細胞培養萃取物、魚膠原蛋白、維他命B9(葉酸)、維他命C及紫蘇籽萃取物
的美容飲料。飲得到的美容品,讓您的肌膚擺脫老的痕跡,
打造無皺、彈性、美白、潤澤肌膚。

韓國製造



好多樽呀..................岩岩夠飲30日~YEAH!!!!


成份:

蕃茄幹細胞:抗老、抗氧、抗癌、增強免疫力

魚膠原蛋白:多重美肌成份,讓美肌效果更高效顯著

紫蘇籽萃取:降低肌膚敏感問題,舒緩炎症問題

維生素C:加強肌膚保濕,維持肌膚水~嫩

維生素B9 (葉酸):造血維他命!提供不可或缺的營養素



每盒都印有營養表示圖,咁大家更加可以安心飲用啦!!





提升肌膚水分 • 彈性 • 美白 • 緊

緻度

減淡皺紋

收細毛孔

提高免疫力



為了方便大家睇清楚,我倒出來比大家睇下係點架喇!!可見到是淡啡色的!!


喝番茄植物幹細胞的生命能量!

白葡萄味,帶來清新果香的濃郁風味!

適合: 適合任何人士、肌膚缺乏彈性、成熟及缺水肌膚、堅決青春美肌人士、

孕婦、前列腺肥大患者



飲完30日後的我!我由飲完第二支開始,差不多日日都有得去便便,

哈!而且D便便是正常的,唔會話係攪肚痛架!係自已覺得要去既feel!!

同埋飲時又唔會覺得好難入口,因為一D都唔會覺得杰身,就好似飲緊果汁咁既feel,

只係要記得,每次飯後飯就ok喇^_^,當然,夏天飲的話,最好飲前先放入雪櫃,

咁飲果d時就會又會又好飲D...呵呵!

唯讀一樣唔好既係,支野好難擰開,設計得有點實呢!有次仲開到隻手紅晒都未開到(汗),

希望產品會有改善喇^^~~

沒有留言:

張貼留言