標籤

2012年7月30日 星期一

韓國Tony Moly 蝸牛全效修護系列

我前排去完位于觀塘apm既開幕禮之後,就送我一袋試用產品給我回家慢慢用喔!!

真係要多謝TONYMOLY既邀請呀,可以比我一試韓國既美容產品^_^

「時尚別緻的韓國美容品牌」 -  TONYMOLY
以「漂亮、時尚、精緻」命名的暢銷韓國化妝及護膚名牌TONYMOLY,
為韓國最暢銷3大名牌之一,於韓國已有超過300間分店。
此外,品牌以精緻及獨特的包裝設計,同時聯合具多年美容經驗的Japan F. Beauty一同研發,研製出不同類型的美容及化妝品。

袋中一共有4款產品,包括:

1.蝸牛全效修護系列Intense Repair Live Snail Cream 

2.蝸牛全效修護水份啫喱面膜

3.蛇毒血清抗皺啫喱面膜intense care syn-ake hydro-gel mask
抗皺、嫩膚、美白、抗豆

4.EGF青春煥顏面膜Timeless EGF Second Skin Mask Sheet
用途:促進再生新細胞,保濕亮白,緊實肌膚。



大家會覺得奇怪?點解個盒上面會有隻蝸牛?係真定假架?

我話比大家知,係100%真蝸牛黎架!XDD

因為有日我靈機一閃,去屋企樓下捉一隻黎影相都好喎,

我屋企樓下除左燕子多之外,其實都有勁多蝸牛架,~~

我影完相之後,就拿拿聲放返落樓下,因為怕佢會死~^^''

蝸牛全效修護系列:

蝸牛全效修護面霜+蝸牛全效修護眼霜+棒棒一支及說明書


TONYMOLY -  蝸牛全效修護系列
震撼美容界具天然修復及激活細胞的蝸牛成份,擁有令肌膚重生的神奇功能,
全方位根治肌膚所有問題。系列蘊含的高濃度野生韓國蝸牛黏液精華,
軟骨素分解酵素濃度比一般蝸牛為高,有效收細毛孔、提升膠原蛋白及有效修復肌膚受損細胞,令肌膚細胞增生、後更生,肌膚重現天然光采。

適合於所有肌膚,包括一般肌膚作保養、問題肌膚作改善更新(暗瘡、細紋、膚色、
毛孔等)

特點:

高效滋潤:高養份﹑微粒子的面霜能滲入肌膚底層,滋潤受損細胞

預防衰老:韓國野生蝸牛黏液能延緩肌膚細胞老化,
                       令肌膚時刻如吹漲氣球般柔滑飽滿。 

蘊含韓國蝸牛黏液70%



盒旁亦印了中文說明,咁就唔怕大家睇唔明韓文啦~~~~~


盒下印了made in korea

証明是韓國製造的呢!

蝸牛全效修護面霜Intense Repair Live Snail Cream

用量:45ml

大大樽,好重手呀!!

而且係金色蓋的,望落去感覺超貴族的喔!!


呢個系列,還細心地附送一支棒棒給各位女士們使用,

咁就唔怕整到d指甲入面全部都係護膚品啦!


打開樽蓋後,還有一塊膠蓋能確保產品夠新鮮!


蓋上的面霜都唔可以浪費的,一樣可以用喔!!


每次使用時取出適當的份量便可!


用法:每次使用時只要均勻地塗在面部及頸部按摩至全完吸收便可!!

將面霜塗在面部後.......


然後堆開面霜後,感覺到面霜滑滑的喔,感覺就好似有隻蝸牛係塊面度爬下爬下咁!


別忘記還有頸部要塗埋呀!!


面霜完全吸收後,其實面霜吸收度還好,用完即刻感覺到面部水水的呢!!呵


蝸牛全效修護眼霜intense care eye cream

用量:15ml


扭開蓋後,還會見到有塊膠紙已封好產品,能保證產品夠新鮮





產品吱出來後原來是透明啫喱質地的呢!!!!

首先將適當的份量眼霜塗在眼部下~~~~


然後逆時針方向將眼霜打圈方法按摩眼部


按摩大約2-3分鐘左右,好快就將眼霜完全吸收晒喇!!!
























蝸牛全效修護水份啫喱面膜Intense Repair Live Snail Hydro Gel Mask

用量:一塊25g

特點:
高濃度精華:蘊含70%的韓國野生蝸牛黏液揉合多種草本精華,
有效緊緻肌膚同時收細毛孔

*肌膚再生:積雪草精華能激活肌膚細胞再生,令肌膚重現年青光澤

*瞬間修復:有效奉提升膠原蛋白,修復肌膚受損細胞,令肌膚猶如水珠般晶瑩﹑
                        有光澤

*淨白肌膚:配合多種維他命成份,令肌膚散發由內而外的白皙亮麗 

*貼面設計:上下兩片式的啫喱面膜設計,令面膜緊貼肌膚,
                        肌膚能全面吸收面膜精華,令韓國野生蝸牛的護膚功效,全面吸收,
                        讓修護功效至極點

哈,無錯,呢隻係真蝸牛黎架,同上面果隻係同一隻黎既XDD!



mask size也暪大張的!

mask印有韓文跟中文!所以,不懂看韓國的我,有中文看就最好啦!


同樣地,也是made in korea


撕開mask後~~~


mask有兩層的包裝,真的比較小見到喔!!感覺上好新鮮的呢!!


mask的質地好得意呀,滑dodo架,而且手感好似摸緊啫喱咁,

而且分上半部同下半部的,

所以打開mask到敷上塊面既遇中,小心會整破mask喔~~
(因我已經唔小心整爛左小小)


擺上手上再比大家睇下塊mask既質地,真係好啫喱呀~~~

而且超多水份的啦,成手都係呀!!!


而且mask超貼面呀~~~

好舒服呢!



因為mask既精華已經被我塊面吸得7788,所以敷後都唔覺有精華留在面上,

我就直接將面部淨餘既精華按摩至完全吸收便可,

而且沒有痴笠感的喔!!正呀~~

1 則留言: