標籤

2012年7月29日 星期日

你而家還未開始用,太浪費啦@SK-Ⅱ

呵呵呵呵,實在太開心啦,我等左咁耐,終於等到可以試用SKⅡ喇,

努力係唔會白費既!多謝SKⅡ,多謝BE~^^~

前排我參加完even之後,就每人比一袋試用,究竟裡面袋住d乜?

都真係都幾大手筆架!連我自已都唔敢相信呀~~~

址:http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx

產品全是MADE IN JAPAN的呢,有品質保證喔!!


file裡面已印了SKⅡ神仙水的詳細資料喔!!慢慢等我消化下先!!


今次試用有:

SK-Ⅱ MAN STARTER KIT

SK-Ⅱ Pitera in Essence護膚精華(神仙水)150ml

SK-Ⅱ Pitera in Mask護膚面膜x6塊

SK-Ⅱ FACIAL TREATENT CLEAR LOTION嫩膚清瑩露(150ML)


每盒盒底都印有生產日期及倒期日,

能確保產品係新鮮製造的喔!!


1)
SK-Ⅱ FACIAL TREATENT CLEAR LOTION嫩膚清瑩露(爽膚水)

用量:150ML

優點:光滑肌膚,緊緻肌膚,撫平皺紋

拭擦式的淨化液幫助清除殘餘污質和老化皮膚,調理皮膚。適合各類型皮膚使用。


大家用時要小心喔,因為係玻璃樽來的!!(其實是大爺提醒我的啦,hahaha)

超大支呀,有排用XDD!!


樽後亦印了''無香料''的標語,証明係完全唔會有任何香料成份喔!!


樽口設計不會太大,剛剛好呀!!!


用法:沾濕化妝棉,輕輕抹勻面部及頸部。

每次使用時倒出適當的份量便可喔,可早晚使用!




抹完之後的化妝棉。其實都有小許見到黃色的東東,唉呀~又係我影得太白的關系吧!


2)
SK-Ⅱ Pitera in Essence護膚精華(神仙水)
優點:光滑肌膚,緊緻股膚,撫平皺紋,打亮膚色,抑制斑點

容量:150ML

產品詳情:
擁有美麗而且容光煥發肌膚的必需品,PITERA護膚液的神奇功效幫助調節肌膚自然
更新週期。適合各型皮膚使用。SK-Ⅱ護膚精華,蘊含超過90%天然生物成份PITERA,
100%測試者認同神仙水提昇5大美肌範疇,昇華肌膚至晶瑩剔透。

神仙水  一瓶提昇
5大美肌範疇

細滑度-82%試用者3天看見細滑度改並

緊緻度-80%試用者7天感覺緊緻提昇

抗皺度-14天皺紋得到改善

白皙度-14天膚色均勻得到改善

光澤度-88%試用者7天看見煥發光澤


同樣地樽口設計是剛剛好的呢,方便大家倒出來的時候唔怕會過多!


倒出來後的神仙水是無色無味的呀!

每次使用時只需倒出適當的份量便可!!

而且還有4種方法使用神仙水:

1)乾燥粗糙:
取出化妝棉,利用神仙水放乾燥位置濕敷約5分鐘,可使肌膚重回柔軟

2)化妝前:
以神仙水在上妝前為肌膚打底,以減淡乾紋及令肌膚煥發光澤。

3)補妝前:
把神仙水倒於掌心,全面拍打至吸收後再補妝,可令妝容更持久貼服。

4)曬後護理:
可利用冷藏的神仙水,以化妝棉在曬後的位置約5分鐘,以護理肌膚。


而我自已比較鐘意直接將神仙水拍上塊面使用呢,呵呵呵!

而且原來瞓覺前輕輕拍一拍神仙水,可以幫您補充肌膚所需養分,

唔會一起身就出晒油!


SK-Ⅱ Pitera in Mask護膚面膜

用量:每盒6塊

富含pitera的強效保濕面膜,為皮膚補充水分,使它顯著地富光澤、柔嫩而且晶瑩剔透。
適合各類型皮膚的保濕面膜。






取出面膜後.........

好多保濕精華喔...............(多到滴添呀)


使用方法:

取出面膜後,將面膜緊貼面部,敷5-15後,然後用SKⅡ護膚精華(神仙水)沾濕棉花抹淨。

當然,如果無神仙水的話,可以用清水抹掉的。


最重要的是,用完面膜後,個面膜封套唔好掉呀,因為入面仲有勁多保濕精華架,

呢d精華緊係用黎塗埋手手腳腳架喇!!


等5-15分後,除下面膜後,可見仲有勁多精華係面部呢,

其實都唔使直洗既(按個人需要啦),我就會用將呢d精華塗埋頸部喔!



Wwooo....唔知係咪心理作用定點呢,

我用完以上呢3樣SKⅡ後,我再自已模下塊面,真係滑dodo架,~~~

@@好神奇呀~~~~~~~~~唔怪得人地話用完SKⅡ返唔到轉頭啦~~

死喇,唔知下個會唔會係我呢!!

SK-Ⅱ MAN STARTER KIT

最令我意外的是,竟然有埋SKⅡ men試用喔,哈.......連我家大少都可以一齊扮靚靚啦!!


裡面有:

活能修護精華(神仙水)75ml、活能保濕潔面乳20g、活能修護霜5gx2






























1) 活能保濕潔面乳

20g(sample size)

能去除面垢、潔淨毛孔,配方同時蘊含保濕成分及pitera潔面後令肌膚保持清爽、舒適。

而家到大少試用啦!

每次使用時吱出適當的潔面乳,可見潔面乳是白色的!


然後用打圈方法清潔面部




2)活能修護霜

用量:5g (sample size)

全效修護,煥發澄明活肌

優點:滋潤肌膚,減少外皺紋及細紋,緊緻肌膚,重拾緊緻彈性,
煥發年輕光澤,改善毛孔!


同樣地,每次使用時只需取出適當的份量便可!

質地是白色乳液




佢塊面最多皺紋既地方就係眼部,其他其實都唔係太大問題!

所以我就直接叫佢塗係眼部附近既皮膚就可以喔!


堆開後,真係好保濕呀!不過吸收度都好好,佢話好快就唔笠


3) 活能修護精華(神仙水)75ml

一瓶提昇男士肌膚5大power

優點:
14天逐步對抗毛孔、油脂失衡、乾燥暗啞、皺紋及鬆弛等男士肌膚問題,令您展現澄明活肌。第一天:為肌膚提供水份;第三天:膚質更平滑、保濕潤澤;第7天:幫助平衡水份油脂;第14天:色澤明亮透徹,緊緻活力再現。



我知道男人最怕麻煩,所收我叫佢直接倒出適當的神仙水於手心上


然後將神仙水直接拍上面部至完全吸收便可!!快、靚、正


完成晒3個步驟既靚靚大爺!呵呵呵~~~~

佢話用晒3個步驟後塊面一d都唔笠呀,仲同我講第二朝訓醒塊面仲好滑添播!

我都摸過佢塊面,真係一d痴笠感都無,仲真係又幾滑喎~~~



1 則留言: