標籤

2012年6月21日 星期四

LANEIGE化妝工作坊


其實我平時極小用LANEIGE呢個牌子ga,今次有運可以去化妝品真係好開心,

哈!果日去到剛剛好開始!嘻嘻!!

這是我的位置!



位置旁邊已經放下好多護膚品呢及化妝工具呢!!!


還有,腳旁仲有兩格係放化妝品!

最下果格係放袋的!哈.....

拉開其中一格後,wa........好多眼影呀................


落妝步驟開始!!



正好我座位前面有部大電視機,直接方便大家睇得清楚D!!


大家落完妝,就開始再上妝喇!!

我就用左紫色!


以下的是用來遮瑕!黑眼圈呀、鼻位、嘴角等....


跟住就用上粉底液!!

咁樣望落去好條隻隻都一樣色呢!!


其實望落樽底的!23號就是我用的色!最自然既~~




跟住就用掃,掃上皮膚!因為可以更貼面喔!!

 

以下的是碎粉!!


跟住就再用上粉餅!!同樣是用上掃,打圈方法尖上粉!.


好!已經完成得7788喇!!


跟住就畫眉、眼影,掃眼捷毛液!


這支眼眉筆後有刨可以刨架!幾好的設計!.

因我自已本身眉粗,所以輕輕畫兩下就搞掂!!


我從眾多眼影,揀上了這盒色!!

因為有我最鐘意既啡色及閃銀色!!


唔好講笑,呢個眼捷毛夾超好用!夾兩下已經好撓啦!!!


跟住就再用上眼捷毛筆!!


個設計一樣好得意架,有分上同下!

上面的是塗上面的那層,下面的是塗下面的那層!

(大家明白我說什麼嘛?)hahahaha~~~


最後既step啦!就係塗胭脂及嘴部喇!!


以下的是胭脂粉!我其實唔係好慣用胭脂,所以塗左一層超薄既就算喇!!


最後,就塗埋唇膏+唇彩就完成晒!!

好方便的設計,又係分左兩邊,一邊是唇膏,一邊是唇彩!!


2小時化妝班,完成晒喇!!!

我個妝!!


最估唔到完成晒後,有個佈境比大家影相添呀!!

因一值都比塊大布遮住左,大家都無留意呢!哈哈





再見!!走人喇!已經晚上9點鐘,超肚餓,超急尿!快d閃!

沒有留言:

張貼留言