標籤

2012年6月11日 星期一

Dior Addict Extreme Lasting Lipcolor


話說,其實我之前收到來自ELLE的試用真的超級開心,仲要係試用dior呢~~~

之但係,我再睇下個地點,天呀...............竟然要去到數碼港拎試用@@,

不過已經係6月頭的事了,哈...今日先得閒影相作記錄!!

果日無驚無險,好順利就去到啦,原來識去的話真的超容易!

我記得係銅鑼灣座特快既小巴就可以去到啦!不過去到我找左一陣先搵到座大樓,

去到之後仲要分A-F區!我慢慢由A區行行行,又左望右望,

嘩....兜左成個大圈先搵到F區,好喇,到塔''車立''先出事,我真係超大鄉理,

超樣衰,唔多講喇!!哈哈!總之搞到一額汗啦!!我記得我果日2點出門,

完全無行過街,淨係座車轉車都要攪5點幾先返到屋企,=.=...

下次如果要再去真係要搵速遞先得!!咁唔係辦法!



估唔到有支唇膏試用之餘,仲有2支sample仔送比我,咁都好d!


出多水遠座車就係為左佢啦!!!





















共有四十四種炫亮色調的終極誘惑唇膏,蘊含由透明質酸球狀粒子、

盈潤油份及純淨色素粒子,色調鮮明,同時能綻放剔透光澤,

而且擁有wet-effect半融的獨特質感,塗後即於唇部表面形成一層舒適軟滑的滋潤薄膜,

長時間鎖住透亮色澤。

拆開盒後,嘩.........真的超級美的設計喔!!好高貴呀!!!(雙眼發亮了)


我試的是366號色!!!


連唇膏頂都印了CD的字樣!!

無論怎樣看都是超高貴的嘛,呵呵!!


我第一次完全唔知原來要係個頂度拉出唇膏,跟住要第二次先知!

=.=我真的有這麼out嘛?


好!拔出後!


輕輕擰出唇膏後,原來是淺粉紅色呢!!

嘩..隻色地幾難襯@@對我黎講完全唔係我風格耶!!


輕輕畫上手試下啦!!好滑呀支唇膏,真係滑到好條雪糕咁滑!

完全同唇膏隻色99.99%一樣喔!!


當然再要試上個嘴度先知係乜色啦!!


好!下圖我只係輕輕咁塗左兩下左右,已經完全好出色,不過隻色真係完全唔襯自已,

一係要超白皮膚or超黑皮膚先襯!!

or平時著D公主look都會好襯!!

之但係.....我講果3樣野我自已都唔係囉>.<唯有等機會先再塗吧!嗚~~~~

不過總括黎講,支唇膏其實真係好好用架,我係屋企就算飲水d唇膏都唔會甩係條杯邊度,

而且都keep到好幾個鐘架!!!可惜隻色得唔到我既寵幸呢,有點可惜!!



沒有留言:

張貼留言