標籤

2012年6月13日 星期三

好豐富的禮品收獲呀~~!


嘻,其實以下呢堆禮品都已經儲左好一段日子架,就等我今日同大家分享下啦!!

GIFT 1 ) 

係參加 missha facebook送的,創研極緻修護活肌水(30ml)體驗裝!

自已都開左黎用,不過我就只會晚上塗,因為在家中開緊冷氣的話感覺會較清爽,

而且自已係混合性皮膚啦,如果日頭用的話超快出油呢!!




GIFT 2 )

一樣係玩FACEBOOK遊戲送的,KIEHL'S 40ML爽膚水試用裝!!

屋企已經有好幾支,因為用黎帶去旅行真係超方便呀!!呵呵


GIFT 3 )

哈,呢份GIFT已經係5月中的事啦,哈哈!

Cosmopolitan X Neutrogena」打破美白假象活動,提交完的「醫學級美白試用歷程」及用後感

總結!COSMOPOLITAN為表謝意送我的,Neutrogena 產品組合乙套,價值$370


yeah~~~睇到都開心呀!!!


有細白洗面乳,100G!!



再有水活保濕精華,30ML!



還有2塊 MASK~


再有兩支SAMPLE SIZE的GEL!通常呢D SAMPLE SIZE都會統統比我收起,

留黎去旅行時用的,因為用完就直接掉架喇!哈哈!!


GIFT 4 )

我係參加 [ 謝安琪送你金酵素。美肌健康之選! ]  Facebook 遊戲,

已成功獲選被敬贈 [ 金酵素綜合蔬果酵素 30ml 體驗裝 x 7 ]

價值 : HK$250.00

呢7支已經完部比我KO晒落肚!!哈~~~



GIFT 5 )

再黎參加「 U Food x 白蘭氏InnerShine 美顏日夜飲」中的禮品,

其實都係留言自已既護膚心得,當中留到最好既跟40名會員就得到架喇!

而我,就是其中一位!超開心呀~~~^0^

呼,好彩今次去U FOOD OFFICE,唔使我再去第二度拎獎品姐,

上次真係搞到我一額汗喔!!


價值$99!!

已經又比我通通KO晒!!訓覺前飲就最好喇!!


一盒有6支架!!嘻嘻!!


GIFT 6 )

上次咁岩比我係FACEBOOK見到的「ULTIMA II美肌療程分享會」

只要打電話去登記,出席完後送我的,

原蛋白極致水分精華1支 (價值HK$400)

已經開始用緊,超好用的呀,而且真的一點痴笠感都無,激乾爽!Wwoooooo~~~


GIFT 7 )

我係參加she.com x Olay ProX Facebook 答中即送得獎‏既禮品,

抗皺緊膚霜及抗皺緊膚精華 一套 (價值:HK$7​78)

我相信大部份既SIS已經拎左啦!!

今次OLAY好大手筆,送500份比大家用,而我鄒紋就無咁快有,

已經直接送晒比呀媽用喇,因為佢係OLAY 粉絲來的喔~HAHAHA,




沒有留言:

張貼留言