標籤

2012年6月22日 星期五

美國醫學品牌BIO- 玫瑰橙花潔面卸妝油2 IN 1 CLEANSING OIL

美國醫學品牌BIO-

呢個牌子我第一次聽同第一次試,所以都幾期待試用後結果架!!呵呵!!

此牌子一共有8種產品,

而我試的是玫瑰橙花潔面卸妝油 Rose & Orange 2 IN 1 CLEANSING OIL(250ml)

BIO facebook:https://www.facebook.com/BioLabscience



袋中有產品說明書及一支貨size 2 in 1 cleaning oil及有7支旅行裝比大家試用喔!!


不刺激,抗炎,去除表皮死細胞及頑固油性化妝物料

玫瑰橙花二合一配方,溫和去除各種彩妝殘漬和不潔物,清潔肌膚,使皮膚的pH值平衡,

同時保持自然濕潤和柔嫩。
*100%不含皂鹼 / 香料 / paraben防腐劑
*90% 天然植物油

*預防乾燥、龜裂、乾紋等
- 男女適用 / 3歲以上小孩至成年人 / 長者

- 敏感或問題肌膚適用


樽底亦印了最佳使用日期,可見到2015年先倒期,嘩....正!!


樽後亦用了英文介紹及使用方法呢!!


產品設計的是吱吱裝!!


只要照方法順時針擰開,就可輕易彈出喔!!


以下的是一下的分量!對我來說已經非常足夠喔!!

質地是透明液體來的!

還有好清香既玫瑰橙花味,聞落去一D都唔會濃,係好舒服既香味喔!

使用方法
泵出適量卸妝油於手掌上,搽上面部後輕輕擦拭,然後用溫水沖掉。

而我今次亦用上了手背作試用,我亦已經將手背塗滿了化妝產品,

有唇膏、眼線液(有閃粉)、眼部打底霜、眼捷毛液、眼線筆及眼影


好,開始洗啦!!

已經加了一下cleaning oil在手背上!!


第一兩下淨係打圈先,跟住先再加小小水按摩,按摩到咁上下喇,

可以見到妝已經溶掉的時候,就沖水!


下圖的是沖水啦!已經一野就沖掉得7788!!

再加以按摩多幾下後,就完成喇!!

可以見到已經超乾淨,就連閃粉都輕易洗掉晒!!!


好!已經印乾隻手喇!呵呵呵,超乾爽滴,一點妝都無留係手上!

產品的PH值就連老人家小朋友都用得,就知幾咁溫和啦!!!


以下的是產品說明書中影下的!

另外,bio-還附送了兩set旅行裝給大家用喔,每支都有20ml架,

以下的是BODYCARE旅行裝!!





















以下的是FACECARE旅行裝!

每set裡面亦跟了一張詳細既使用說明喔!!

打開後,唔明產品點用唔緊要,裡面有晒使用方法及介紹架喇!

facecare 旅行裝有:deep cleanser、toner、make uo remover!

細細支,超方便呀!有晒旅行時所需既產品,哈哈!!


body care旅行裝有:body oil、boday lotion、bath oil、bath wash

 


沒有留言:

張貼留言