標籤

2012年6月8日 星期五

Ankang「膠原舒眠美肌飲」

上次分享完美肌飲既發佈會情況,

到今日就再介紹埋呢支好鬼正既Ankang「膠原舒眠美肌飲」!



正呀!一共有兩盒試飲~呵呵呵!!!


產品資料:

1盒 x 6瓶 (50ml/瓶)

原價: HK$330.00/盒
優惠價: HK$298.00/盒

主要成份:

- 低分子膠原蛋白12000mg 
- 玄米萃取
- 維他命 C 
產地: 台灣

產品簡介: 

- 恢復皮膚光澤白滑
- 有助美白,預防黑色素形成 
- 提高睡眠質素 
- 有助加速體內脂肪燃燒

- 增強肌膚彈性,抗衰老、抗氧化,修復皮膚細胞



背旁印了使用方法及保存方法呢!!


盒後還印有最佳飲用日期及產品資料!!


還有,盒的另一邊都清楚印了產品成份呢!!


好!打開盒後!!整盒6支美肌飲等緊我喔~~呵呵呵

我感覺到佢地係咁叫我,飲我啦,飲我啦,哈哈哈!!!


支美肌飲都幾大支下,因為每支都有50ml架,我要分兩次先飲得完呢!!


如果掉左個盒都唔緊要,因為每支美肌飲上的樽蓋都印了最佳飲用日期呢!!


可能個樽蓋設計得太緊啦,基本上每次打開都要大爺幫我,

再唔係要用條毛巾包住先開得到呢!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
飲用方法:

每天睡前飲用1瓶,可直接飲用,或加進冷水或鮮榨果汁裡一起享用。
 
高溫會影響產品的酵素活性,請避免加入熱飲中


可見飲品的顏色是深啡色!!都杰杰地架!!

不過第一次飲可能會唔慣,會覺得好酸,可能我直接飲吧!!

但我飲第二次開始就覺得好好飲,開始飲到甜味多過酸味!!

最好事前放入雪櫃先,口感會好好多喔!

同埋呢支美肌飲真係超大魔力呀,對我黎講簡直就好似飲緊樽安眠藥咁,

飲完唔夠10分鐘就可以一覺訓天光!!



還有,咁岩得咁橋,我前排買左本雜志黎睇,裡面真的有介紹到呢支美肌飲喔!!




沒有留言:

張貼留言