標籤

2012年5月2日 星期三

watsons人氣產品 - 骨膠原亮白去角質啫喱


好開心呀~~~估唔到可以第二次可以用到watsons既試用!

今次試用就係:骨膠原亮白去角質啫喱

此產品乃係屈臣氏自家品牌喔!

容量:100克

源自德國的天然骨膠原營養成份,以深海魚為主要原料,確保產品吸收性高,無污染。
含角質軟化精華,能有效去除股膚表面老化角質!
可用於面部、頸部及身體其他部位,令肌膚回復嫩滑!



產品背後印有產品資料及使用說明等...................


還有,樽下已印有產品出產日期及產品到期日!!


將產品撕開包裝後.........


然後將產品打開樽蓋............


產品設計是泵裝的呢,非常方便大家使用!!


產品非常容易泵出,只要輕按一下便可,一點也不費力喔!!

亦可見到產品是半透明啫喱狀喔!!

當然,使用在面上的話每次分量不需要太多,就好像下圖這樣,適當地泵出產品就足夠!

但如果使用在手手腳腳的話,分量要比圖中再多些啦!!


開始試用:

只要將骨膠原亮白去角質啫喱適當地泵在手指頭上(就好像上圖咁),

然後用手指頭順時針方向從面上卒出死皮,我簡稱做''粒粒''!哈~~~

呢D粒粒會愈卒愈多ga,卒到無得再出粒粒就停!!

下圖的就是我卒出粒粒後的效果~我慢慢見到原先由白色變做黑色粒粒喔,

好恐怖呢>0<!!


我手上的死皮!其實原本有好多架,因為影相關系,有好多比我跌左落地下!haha


好,完成後,只要用清水清洗面部便可!

嘩....塊面即刻有晒光澤,白左又滑左添呀,仲有''叮''一聲既感覺!呵呵

喇,我塊面絕無任何相片加工架,係100%天然相黎的喔!!

好意外地,產品使用後一D都唔會覺乾,真係要比佢10個讚好呀~~

後記:以下是屈臣氏自家品牌系列的產品喔!!



沒有留言:

張貼留言