標籤

2012年5月16日 星期三

LC lovecosmetic 日本女性用品專賣概念店Grand Opening‏

好開心尋日去左位於銅鑼灣既LC lovecosmetic 日本女性用品專賣概念店開幕典禮呀~~

(未上去之前,係樓下影返張比大家認下間店係點先)


上樓梯前貼有大大張指示話比大家知係幾多樓架!!





























我好準時就2:30入到去,嘩........已經人山人海喇,襯未開始,呢個時間當然周圍影下相!

呵呵,呢張係我果日既貼紙(細細聲說,貼紙質地暪好滴^0^)


店裡擺左個好大個花牌呢!!巧美~~~


以下的圖就是店裡面的產品!!

因已經有太多人既關系,所以我已經盡可能唔會影到''人''喇^_^'''



巧美的水晶吊燈呀~~~


近影下會否清楚點?

心想,如果屋企都可以掛到就好啦>.<


如果大家細心D睇,此店真的無所不有,連護理私處毛髮產品都有得賣,讚呀!!


呢一盒盒包裝如此精美的是,''避孕套''





@@我沒有眼花嘛??連床上專用香水都有,當時其實有點心郁郁想買架我~XDD


好,終於開始啦!!好靚既蛋糕就係我面前經過呢!


切蛋糕儀式適開始,切完就代表此店終於開幕啦,Wwoooo!

>.<站在後排的我,個子又不是高,唯有全程舉高雙手拍下相片吧~~~(呼)


終於親眼見到''羽翹''小姐啦!!

此時大家都舉高相機拍個不等!!




我無記錯,呢張相羽翹小姐係為大家事範緊''美髮香油''呢!!


好,跟住再講解緊日本非常大賣既nule nule接吻唇彩!!


時間快得好快呀,大約半小時左右就完結了!

我都係以免上鏡,我都係拿拿聲幫ava小姐影埋最後兩張相就閃人~



再見!下次有機會會再上黎睇!^_^

當然還要謝謝BL的邀請及LC送給我的禮品呢!

明天繼續!!


沒有留言:

張貼留言