標籤

2012年5月18日 星期五

HANSKIN皇牌橄欖精華卸妝油


YEAH,呢支卸妝油真係黎得非常合時呀,屋企果支就黎比我用晒,

又有得試用新野啦,呵呵呵~~~~

HANSKIN皇牌橄欖精華卸妝油
用量150ml

富含天然橄欖及鮮花油,舒緩鎮靜肌膚,温柔卸妝蘊含高純度天然橄欖油、甘菊、迷迭香及
具鎮靜功效的月見草鮮花精華油,輕柔去除B.B Cream、化妝及污垢,刺激性低、鎮靜舒緩肌
膚、預防炎症,清爽潤膚卸妝,令肌膚亮麗有光澤。
主要成份:
迷迭香、月見草、塔希提花、甘菊、甘草根、角鯊烷、綉綫菊籽油

HANSKIN網站:
http://www.hanskin.hk/load.php?link_id=30460

hanskin bb cream我就用過,真的不錯的!唔知hanskin既卸妝油係咪又勁得先~~

盒後印了產品資料及使用方法!!


還有,盒裡過有張印了多國語言既使用說明紙,就連中文都有,太好了~~


其實咁睇支卸妝油既顏色,真係勁似屋企果支用黎煮飯既橄欖油呢~hahaa


細心留意,樽底已印有出產日期!!


還有個蠻好的設計,就是產品上還套了個圈是防止因收藏在盒裡導致卸妝油流出的設計!


下圖的是吱出1下的分量!
每次吱出的分量不需要太多,平均大約2-3下就足夠清潔整個面部了!


手部原先亦塗上了粉底液,然後再塗滿了7彩顏色的化妝品,

有唇膏、眼線液、眼線筆、眼影等~~~


開始清潔啦,將我原先手上的卸妝油以打圈形式將彩妝清除!

下圖的是開始時清潔的清況~~卸妝油已將我手上的彩妝溶為一體啦~~~

而且卸妝油是沒有任何香味的喔~~~~


好!然後再加以用水清潔!

1)一洗之下,清水已洗走黑色表面果層,但可見到我手部原先有的粉底液還在呢,

2)然後再用手加以打圈按摩粉底液~

3)再按摩多下之後,已經清楚見到我手上的彩妝已經全完清潔好啦,

4)將毛巾印乾水分後,嘩........我隻手又回服返乾乾淨淨喔,不過就還有點閃粉未能全完清潔得好呢!

總結:整體上清潔程度都蠻滿意,因為用完不會感覺到皮膚痕養及乾喔,而且模上皮膚都還潤及有光澤的呢!!

沒有留言:

張貼留言