標籤

2012年5月11日 星期五

儲儲埋埋又一堆gift




GIFT 1: 法國Couleur Caramel有機唇膏

呢份gift已經係上個月既事黎啦,係邊度參加已經忘記左,

我淨係記得當然只要帶一支舊既唇膏去,就可以免費得到啦~~~





望落去其實顏色都幾深下,不過都有D閃粉唔怕D色會太老!.



嘩!估唔到塗左上嘴又幾自然喎,已經深深比我愛上了!


GIFT 2 : neutrogena眼霜

我係參加呢個首100位內分享美白假象頭得到既gift黎的!

多謝Cosmopolitan ^_^~~~



GIFT 3 : KIEHL'S cleanser

好似係參加facebook遊戲得到既~~~


GIFT 4,5):百佳購物券+Dior指甲油

係BE私人邀請參加的網上遊戲得到既GIFT喔!!YEAH~

超鐘意支dior紫色指甲油呀^3^,我呢個星期都係用緊佢!!







GIFT 7 : SK-II Cellumination Essence EX (7ml)Cellumination Deep Surge EX (2.5g)

我係參加 me club 抽獎中返黎的,已經第二盒啦^0^,不過已經比我KO晒lu


GIFT 8 : 精美禮品

我係參加neutrogena美白假象發佈會時派發的GIFT

個袋都幾大下架,都可以放到好多野呢!!



沒有留言:

張貼留言