標籤

2012年4月13日 星期五

明報OL網探子回報投票有禮-la prairie魚子精華面霜

呢份禮物已經係兩個禮拜幾前收到既,某日打開屋企大門,就見到呢份文件,

我開頭都無留意係乜,再打開先知,原來係我之前參加左唔知乜野投票,再送比我既禮物@@




真係原全諗唔起係乜投票??哈........無所謂啦,有禮物收就得喇!呵呵呵~~


因為郵差叔叔要幫我將呢份禮物攝入我屋企門後,所以個盒外形已經鄒了!

都無所謂啦,還掂個盒我都會掉既!麻煩郵差叔叔了!




試用裝,5ml份量!!!

細細樽,用完又可以keep住個樽,留黎去旅行時去最方便不過!


最估唔到連試用裝都會包裝得咁好!!!

沒有留言:

張貼留言