標籤

2012年4月28日 星期六

(使用一星期後)Neutrogena White Vitality,打破美白假象


好開心喔,我寫既文竟然比大會up左上網比大家睇~^_^~V

真係非常意外呢!!.


我都係第一次咁樣比品牌post我既文上網咋!!希望大家多多支持^_^


好!以下的就是我正面及側面使用一星期前後的比較!

大家覺得有分別嗎?

我代大家答;好明顯是有的吧!呵呵

膚色真的是透亮左,而且仲好明顯見到膚色係白左添喔!!!!!!!!!

使用一星期就已經見到咁明顯地變化,唔知再使用2星期後會係點呢?

大家式目以待!!我會繼續再用多一個禮拜,到時再較下~~~~~呵呵!!



等我近鏡影下我D討厭斑斑比大家睇,我覺得使用後真係淡左好多好多,

最衰我之前忘記左影添!唔緊要,下星期我會再影多次今次同下次既比較喔!

到時大再比較下有無變化~呵呵!!

沒有留言:

張貼留言