標籤

2012年4月22日 星期日

Neutrogena White Vitality,打破美白假象

好多謝cosmopolitan比呢次試用機會我,真係好開心呀^0^

我今次試用的是:WHITE VITALITY Essence WHITE VITALITY精華素

價值:229.9

重量:30g

適合所有皮膚類型





















我去拎果日落緊超大雨呀>.<嗚!不過就算成隻腳濕晒都好,都係值得既~~~^3^

因為我可以試到最新推出既:WHITE VITALITY 精華素


盒上還有印了expirt date:2013.5.10,還有1年時間可以等我慢慢用!.

不過我相信唔使幾個月可以比我KO晒~Wakakaakaka


用途:活釆美白,滋潤肌膚。

使用方法:

初次使用時,請用力按壓泵頭正中數次。

之後使用時,請在之前所述的泵頭正中部位進行適當壓按,

即可將產品從再個雙篇中按出。使用產品時,

兩可能會出現其中一管產品會先於另一管被用盡的情況。

對此,撞您可繼續放心使用直至兩管產品都用盡,因為即使只剩一管,

它的配方仍然可以有效達到美白的功效。可於年日早晚潔面之後,

使用潤膚產品之前使用來本產品!































產品資料:

突破性引用「活能美白」概念,研發出 Vital-Ions 礦物離子科技,

激活細胞,為肌膚重新注入活性能量,有助抑制黑色素及淡化色斑,

亮化不同肌層。醫學證實,一年足以打散一年沉澱黑色素。


將產品的包裝拆開後,然後再將產品包裝盒推開!!


好閃亮的包裝喔!!真的超美呢!!非常幻彩~~~


取出產品後!

YEAH,就是你啦......................^^V

等我快D用先!!

忘了說,產品底下都印了expirt date喔!!超細心呢~~


將蓋打開後,可見產品的技計係有兩管出口的喔!!


將產品吱出後!!下圖是一下的分量!!

當然,一下分量是不足夠的,要再吱多一至兩下就差不多吧!!

聞上去,還有清香的味道喔!!


將產品輕輕地塗在面上再堆開後!

產品質地是乳液白色的,所以好輕易便可堆開~~~


然再將產品按摩至完全吸收..................

(可清楚看到我塊面佈滿可惡的斑斑喔>.<)


非常地意外呀~~~我塊面只需數秒便可吸收晒啦,產品吸收度超高呢!!

重點是,產品非常非常非常地乾爽,真的一點癡笠感都無,

真的超堆介ar!!Wwoo....經已比我瘋狂地愛上了>3<

而且價錢唔會太貴,非常大眾化,呵.......本人回購度極高呀!!!!!


下圖是我使用前的相片!!

再等我使用後一星期的結果,到時睇下我D斑斑同膚色有無變化先!

等我喔!!^0^



沒有留言:

張貼留言