標籤

2012年4月30日 星期一

遲來了的生日禮物!

哼!大爺近排成日激嬲我,估唔到個死八公都識氹返我開心,

買返份大生日禮物補返比我,算你啦!!

我見有一日佢無啦啦拎住袋野返屋企,我都無留意係乜,

(我都心諗,你個死八公咁遲先返黎原來自已走去買野)

我都費事彩佢,就直接閃左去沖涼,

我一出黎果刻就見到我超恨想買勁耐既鞋放左係檯面,

我怕自已眼花,即刻帶返副眼鏡,oh.........no......................

嘩........就算我果刻幾嬲都好,已經即刻無晒火了!!

後來大少話,原來呢份禮物是在我生日前已經訂好左,(因我一值都唔知)

佢問過職員話因為香港分行無晒我碼,所以要去返德國廠訂返對返黎!

原先大爺話要等到6-7月先有貨,咁岩有一對黎左香港,所以就優先比左大少先!

嘻,家中我已經有第4對birkenstock啦~~有白色、紫色、紅色,呢對就係比較特別d既~~

開頭我見到價錢都左嚇跳!@@用左信用卡比已經9折左都要$800舊水,

原價無得折仲貴,要$890,嘩......................眼突了

我真係要勁愛錫呢對鞋先得!!愛死您喲~~~~~~


係你啦係你啦!!我終於可以擁有你啦,YEAH!!!


我一早恨左想買既鞋,終於可以到得手真係超開心架!!哈哈哈!!!

著過呢個牌子既人都知,呢個牌子既鞋真係超八塔,又勁耐著,仲好舒服,

真係物超所值架!!



難得一次買完野著上身比大家睇,可想而知我係幾咁鐘意對鞋!!!!

嘻嘻!!!


沒有留言:

張貼留言