標籤

2012年4月17日 星期二

一星期的收獲!


呢排又買左一堆東東回家啦.................
BSX

1)$120=10對襪

痴左線,一野掃左10對,無計,d襪同大少一齊著,

佢果對都唔知乜腳黎架,成日著到d禱無晒彈性~~

跟住又比我唔知又掉左幾多落垃圾筒!索性買貴小小睇下會唔會好d啦~~


全部都係我揀既!因為我比錢,哈哈..........


原價原來要30蚊一對@@~~~....

咁真係買10對低好多喎~~~


張單巧長呀~XDD


2)ZARA

$179

白色骷髏頭短袖T

呢件衫其實係我心情最差果陣敗既,所以要買下野發洩下自已既情緒!!

哈......不過又ok喎!!


前面平平無其,無乜特別


後面真係超愛呀~~~~夠晒特別!!


呢件衫真係要手洗!入面最襯件螢光衫已經可以好靚!!


因為件衫設計比較鬆身,所以我買s碼就ok lu~

H&M,超薄T

呢兩件我前日敗比大少既!!

佢最鐘意果D超落質地衫~~

都係$69-79一件!佢話好鐘意喔~~~


以下呢兩包con係5日試帶con黎既~~

係免驗眼費架呢!!~~


沒有留言:

張貼留言