標籤

2012年3月20日 星期二

SKINFOOD五味子水凝美白系列試用

好開心呀.....好正喔........真係好高興可以試用到最新出既shinfood五味子系列呢~YEAH^^V

今次有3樣試用!分別係:

step1)五味子水凝美白爽膚水、step2)五味子水凝美白乳液、

step3)五味子omija whitening mask sheet

一共總值:$855

產地: 韓國
嘩~~~好大手筆既試用耶~~~~~



第一介紹的是:五味子水凝美白爽膚水
容量155ml 
價值:$315
成份 :
Omija Herbal Complex
配件 :
附面頰綿膜 10 片
茶包已在產品樽旁附上喔!!!要注意呢~~不要垃圾來的啦!!哈































產品簡介:

爽膚水配合特別剪裁的面頰綿膜一同使用,能針對面頰部份容易乾燥的部位進行重點修護,

有效減淡雙頰斑紋及黑色素形成,為肌膚做足鎖水美白準備,締造出剔透亮白的潔淨春夏。

茶包的設計概念將美白精華鎖緊並保鮮於茶包內。當茶包與爽膚水混和並浸泡一分鐘後,

即可讓「Omija Herbal Complex」配方完美融合,讓肌膚吸收到最新鮮、最濃郁的精華。

『產品原先是透明白色的呢,將茶包浸泡一分鐘後............................』



打開樽蓋後!!喔.......還有個塞要拔開喔~不過可以重複使用的呢!!


使用方法1

基本用法

- 打開內瓶蓋,


取出茶包後.............


將茶包浸泡於爽膚水約 1 分鐘................



茶包浸包時,發現樽底的底部印有出產日期呢!!

保存期限:3年


等1分鐘後,將茶包取出並蓋上瓶蓋後輕輕搖晃....


好!搖晃完後,倒出爽膚水..............

好香呀..............

不過不知是否味道太重的關系,使用時不要倒太多份量喔!

因我第一次用果陣就係倒得太多,攪到塊面起粒粒呢>.<嗚~~~~


早晚臉部清潔後,取適量沾於化妝棉上!


由內而外均勻擦拭輕拍全臉及頸部至吸收即可。

咁就完成了基本使用方法啦~~~!!


哈!!乜都要知既我,茶包使用後,我就剪開左睇下入面究竟有d乜東東!!

唔...........................

爽膚水使用方法2

配合面頰綿膜用法:

一包有10片!!



取出棉膜後.............





















將爽膚水充份沾濕於面頰綿膜,


然後敷於面頰位置約 10 分鐘後,再以指腹輕拍至吸收即可。

完成晒爽膚水使用方法1及2啦~~~!!!!

而我就比較鐘意方法一呢~~~^0^~~


2)五味子水凝美白乳液omija whitening emulsion

容量:155ml
價值:$315
產品介紹:
獨特配方可抑制黑色素形成,配合角鯊烯成分,為細胞提供大量氧氣,讓肌膚回復活力,

延緩衰老;成份中的豐富維他命C及E,能於美白同時為肌膚注入大量水份,

用後令肌膚清爽有彈性,由內而外綻放無限亮白神采。



產品同樣有個塞架,不過我已拔出來!!


乳液倒出來後!!同樣都係有香味的喔~~~~~~~~~


用法:早晚使用精華後,取適量由內至外均勻塗抹於面部及頸部肌膚上。

產品吸收度都還算可以的啦,不過油膩感就因人異議吧!!

所以,如潮濕天氣及夏天我會比較常用在頸部會比較好的呢~~~


3)五味子頂級高效單張面膜 Omija Whitening Mask Sheet

一盒5塊

價值:$225

這款美白產品是Skin Food番茄,鮮橙C,龍舌蘭等美白系列效果的2倍以上效果!

屬於同類美白產品中的王者產品,讓美白的週期更加縮短。

高效同時特別提取純天然五味子植物精華配合韓方技術,讓美白同時感受自然的味道,

低刺激適合任意肌膚。


一包份量有30g呢!!


其實我唔知原先係有兩part面膜架!!@@


取出其中一塊面膜後.........

先取出的是下半部!!

其實個人覺得敷上半部先,定還是下半部先都是一樣效果的吧!!

使用方法:
面膜採用上下雙片式設計,經精心設計的立體剪裁,更貼服臉部,能配合不用面形

然後再取出上半部!!

好多精華耶 @_@






















敷約10分鐘,









10分鐘後.......取下面膜,直接將淨餘的精華按摩肌體至皮膚完全吸收便可!

不過個人覺得精華真的過多了,多到按摩後再要用廁紙抹幾下才可~~


看...............面膜包裝袋內仲有勁多精華呀!!

用係D手手腳腳先,唔好浪費嘛!!呵呵!!

完成晒3個step啦~~~~~


沒有留言:

張貼留言