標籤

2012年3月15日 星期四

Pure Beauty「黑珍珠高效活膚晚間面膜」試用

獨家watsons品牌:Pure Beauty黑珍珠高效活膚晚間面膜

Pure Beauty黑珍珠高效活膚晚間面膜含SYN – COLL 專利配方能修護疲倦及缺水的肌膚。

獨特的幹細胞催化劑及深海礦泉水可讓養份於睡眠間滲入肌膚基層,

促進細胞自我更新能力,全面減淡皺紋及色素凝聚。

持續使用,令晚間修復功效能盡情發揮,肌膚細緻水凝富彈性,閃耀年青光芒。

Size: 80ML

前排我就係尖咀watsons拎回家的試用喔!!!





可見是:MADE IN KOREA


產品還有貼紙貼好呢!!真確保產品新鮮!


產品吱出來後....


使用方法:晚上睡覺前塗於適量的黑珍珠高效活膚晚間面膜於面上。

翌日早上醒來,以清水清潔面部便可!!

每星期使用2-3次達到更好效果!!

將產品塗上手部................


將產品再均勻地堆開後............


等待10分鐘後,可見產品已被手部吸收緊!!

有部份已經被吸收得好快添!!可見我隻手真的超DRY~~XD


好,再等我試下塊面先!!

不過我想講,我係一個夜晚訓覺係唔會塗MASK的人來架,因為我唔會成晚打直睡覺!

我會成晚都郁黎郁去,又會將張被過頭笠,最怕就會整到枕頭全部都係MASK!!

最重要的是,我屋企D狗會跟我上床訓,一個唔覺意,佢地LUM我塊面就大事樹啦~~

所以我就轉左為朝早用啦........我大約等左30分鐘.........

其實都係等到D MASK完全被皮膚吸收晒後就洗面!!

下圖係我朝早起身個樣!!哈~~~已經塗好了MASK~



黎個近鏡先!!


好!等待30分鐘後.........

係咪成塊面都精神晒呢!!完全睇唔出我係病緊~HAHAHAHA

沒有留言:

張貼留言