標籤

2012年3月6日 星期二

北上去敗家lu~~~~~~

頭呢件係之前係荃灣city敗既~~



原先係掛係窗口架,我眼見隻色又ok,唔會太鮮紅,係暗棗紅色,

同埋而家d天氣係時候要敗返件薄薄地既外套喇~~

大約$120左右!

d cutting又ok!




又係city行左幾步又敗左件頭式!!

店員係教我插係耳仔上頭髮位置,望見之後又覺得ok喎!!

我決定會留去去旅行時用...wakakaka~~

我就係鐘意d浮誇野~~

$49(有點貴,幾條毛咋喎)




係時間講下北上之敗績先!!

嘩........而家開始老喇,同個fd兩個行左幾粒鐘隻腳攰到抽根,d野又重!!

我又一時大頭蝦唔記得拎環境袋,攪到一返屋要將d膠袋拎去回收~~


登登!!今次已經比之前敗小左好多喇,因為帶小左$$$~~~嘻嘻!!


原先又話無得減,$50已經係實價,我話唔得,好貴要$35,我行開左幾步咪又係叫返我轉頭!

哈!!.

原價開$65,我話$30,佢要我比多5蚊,我死都唔制,好爽快又交易左喇!!

呵呵呵!


估唔到頭夾都可以講價,第一間買15,我好彩行多幾間先買!

跟住老闆開價話12,我話10蚊,老闆諗都唔諗成交!^^V

都ok架,同而家同出面賣緊50幾60蚊果d一樣樣!!



爸爸又係低都爛.!

3個加埋58~~

有花果件18,其他20個!無講過價!已經好低喇~~~hahaha


其實呢件我見d花幾靚我先買,=.=''其實我可以唔買都得!!屎忽痕!


呢兩個係我想買果d款式黎,個扣係前面,而且望落去好似著得幾舒服咁,所以買左2個黎帶下!


^^''低低10蚊3條!!長期屋企係唔夠著架,因為屋企得我同大爺兩個,成個禮拜先洗一筒衫,

而家d天氣又難乾,殺多幾條做後備都好呀!


其實呢兩條棉褲都係買黎係屋企or落樓下著!

$60兩條,我買完先覺得其實可以殺多佢10蚊,虧呀!!


最後百佳都去埋!!

加埋30左右啦!!



沒有留言:

張貼留言