標籤

2012年3月14日 星期三

全新Estee Lauder CyberWhite Brillant Cells系列

第二日!!

好豐富既禮品呀~~~~~~~~~~~~~

對上一次都好大手筆,今次既唔例外!!

好鐘意呀......>3<愛死了!!!

靚靚大紙袋已給我收藏^0^V


最估唔到果晚所帶既草帽同花花圈都送埋比大家拎返屋企!

我已經即刻諗到另外一樣野........

答案在最底部XDDDD~~~


最好不過有埋全新產品既說明使用及價錢呀!方便埋我寫卜呢!!哈哈

還有VCD一隻!

相1張!


好鬼正,當場其實仲有埋即影即有相片一張!

已經即刻比我收藏左!!

連大爺都話靚仔..wakakka~~~~


登登!!今次一共有3樣好豐富又好岩我用既禮品喔!!

等我慢慢介紹下佢地先!

重點是:全能細胞亮白系列全線產品,皆經過皮膚醫生測試,不會引起暗瘡

一共3件禮品,總值$1650~~~Wwooooo真的愛死啦!!!


1)

全新cyberwhite brilliant cells night

全新細胞亮白盈潤晚霜

50ml

$600

發現晚間是肌膚修復的最佳時機,因此特別研製全新亮白晚霜,

藉睡眠時肌膚最吸收的時候,加強晚間擊退黑色素及肌膚修復程序;

源源灌注水份、養分到細胞底層,強化肌膚保水屏障,倍效提升亮白修復機能;

夜復夜,肌膚重拾水盈細嫩,澄白無瑕。


打開產品前,還有張貼紙貼住!!要留意要撕開才可用呢!



淨係睇左外相都已經覺得好靚好靚!!


好!打開樽後!!


呵,我每次打開樽後,我會連樽上面小小既用量都唔會放過呀!!


整晚發揮3大亮白功能,24小時展現剔透滑肌!!

*一夜之間,肌膚的銷保濕度、澄澈度及亮澤度均明顯提升。

*4星期內,肌膚重獲亮白力量,膚質顯得柔滑細致,綻放剔透光彩!


復原呵護:

盈潤晚霜具備多種深層抗刺激物,發揮紓緩、舒活及鎮靜功效,

預防膚色暗晦及新年斑形成!

每次使用時以之按摩肌膚,有助促進血液循環,令肌膚展現紅粉緋緋的健康美態。

p.s:個人覺得唔好用得太多分量,否則按摩後就會變相攪到皮膚好油笠!注意喔!


自已幫自已按摩數分鐘後的效果!!

獨有亮白芳香:

他們採用多種臭覺元素,找出最能聯擊到的''白色''感受,再滲入別具緩鎮靜功效的香調,

有助減輕肌膚日常所受壓力。輕輕一聞,最先飄送的是蘋果和杏香。

接著散發清新白色花香,包捨鳶尾花、玫瑰、鈴蘭。再由檀香、苔鮮(mosses)

和麝香組成的基調!!


2)cyberwhite brilliant cells full spectrum brightening essence

全能細胞亮白精華

30ml

$700

WWoo...拿拿拿,呢支好野黎架,即係而家日賣夜賣果個新廣告,呵呵呵!
























針對亞洲女性色斑及暗啞的成因,注入獨家全效細胞亮白激活科技,

瞬間直達細胞層,由內而外逐層擊退頑固色斑,高效抑制黑色素,

同時全面補水、鎖水,令膚質變得水潤細嫩;

1次過淡斑、去黃保濕、提升膚質,為肌膚築起最強防禦,

讓美白進入循環不息狀態,肌膚展現澄白光澤。

使用1星期實證 92% 認同色斑顯著減淡,90% 認同肌膚更淨白潤澤






















使用方法:早晚於化妝水後使用,取適當分量塗於面和頸!!

見到呢支新產品,我真係嘩.......左聲架,呵呵呵!!

因為真係岩晒我用,因可以擊退面上斑斑呢!!

等我呢排努力d用下先~~^^V~~~





質地比較''希'',會比較容易堆開喔!!!


堆開+按摩數下後!!


我有試下塊面搽架!!!可能塊面比較乾,感覺上好似無搽過野咁!!

只要用上適當的分量便可,太多的話反而皮膚吸收唔到呢!


3)全新cyberwhite brilliant cells extra intensive bb creme multi-action formula spf 35/pa+++

全能細胞亮白防曬調色底霜

30ml

$350






















預防色斑、瞬間遮瑕、透薄防曬、持久亮白!

注入獨家全效細胞亮白激活科技的BB調色霜,發揮最強美白修護,

一抹即時隱沒色斑、暗啞泛黃等瑕疵,由內而外提升膚色透亮度,

並為肌膚築起最強防禦,抵抗紫外線、環境污染及自由基侵害,

預防色斑;水漾質感,清爽輕透,讓修飾、修護同步進行,

為妳輕易締造自然勻凈肌膚,時刻透現澄白神采!


使用前要將產品透明膠撕開,又可確保產品是新鮮的呢!!!!


開頭我好怕會太白架,所以唔敢吱太多!!!!!


堆開係.............


都可接受到,好驚會攪到兩隻色呢!!呼.......鬆口氣~~~

而且暪貼皮膚的,感覺上真的好柔滑喔...!!



最後送上夏日卡比傻照一張!!

大家白色情人節快樂喔!!!!^_^

沒有留言:

張貼留言