標籤

2012年3月13日 星期二

Estee Lauder CyberWhite Brillant Cells Night blogger even‏

好開心呀,我竟然可以第二次出席到Estee Lauder既even~~

真係超開心,勁興奮r....yeah!!

星期四果晚我出席左8:00果場,以為要聽到9:30,好彩都係聽半個鐘咋!

呵呵,好,睇下果晚我做左d乜先啦~~~~




入到大門後,嘩.............好浪漫既感覺呀!比人有種好柔和既feel~~~

我果刻就座左係度按摩手部中...........因為部相機太重啦,所以無影相!^^''~~



跟住再行多幾步轉場啦!!!搵個靚位座先!(=.=我果晚好明顯搵錯位!)個位好難影相呢!!>.<


未到夏天,已經feel到夏天感覺啦~~~~~~

好summer呢!!!!


望真d,嘩..d沙係真架!!@o@~~~

更加令我想夏天快來臨啦~~~~~~


呢set就係當晚既分享啦~~~~~^0^


未開始前,嘩............突然入左兩個外籍美男!

好好好.......靚仔,又又又好大隻呀~~~~~~~~~~~

暈暈地浪添!hahahahaha

仲要係blue eyes架,迷死我架!!!XDDD~~

真係掂到爆!!!


等我下降下我d熱力先!!呼~~~~~~~~~~~~

格左陣就開始分享介紹啦!!

step1

全新cyberwhite brilliant cells night:全能細胞可支援身體天然循環系統,

每次使用後按摩肌體,使肌膚重捨健康紅潤,婚美可人喔!!

step2

然後再搽上全新細胞亮白防曬色底霜spf35/pa+++ b.b cream

step3

跟住,我無記錯,果刻用緊既應該係遮瑕膏吧^_^~~


step4

將碎粉倒左粉卜上,然後再用上掃拍上粉,再將尖上了粉的掃慢慢''滾動式''滾上皮膚上!


最後搽埋唇彩!!


完成啦^_^V好甜美呀果晚既model~~


最後送上我們的合照!!

攬掂,返屋企!

因為果晚開始有d唔舒服,所以我好早就閃人LU~~~

1 則留言: