標籤

2012年3月9日 星期五

ELLE x 周大福「Prepare for Your Great Date」工作坊‏

尋晚新鮮影架,其實我都唔記得果個係關於乜野既event,
只係我係e-mail度見到話可以帶埋個朋友仔出席,
咁又無指明係男定女,所以就拉埋大少去囉~~~~
典知,原來果event係講關於女性架=.=我仲比人識員問,點解會帶埋男友出席?
哈,帶埋佢去不知幾好,點解?最後睇答案啦~~呵呵呵呵!!

尋晚我好準時6:30就座左係度啦,不過我到去都要等足半粒鐘先開始,
其實都係因為有人即場幫人畫人像,可能有d人又見未開始,又唔知做乜,又走去排隊畫,
畫一個人要2-3分鐘,可能又有其他人又未到,等等等.......


我又開始肚仔餓,又見d員工人拎住d小食比人,胃食既我,我係唔會怕羞,照拎^^V

都拎左5款小食咁啦~頂住肚先~~~~~

唔知我係咪肚得滯,d小食又ok喎,唔差波~~呵呵!!













座又唔係企又唔係,影下我後要隻雀先!!

隻雀好靚,好閃呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


等到我呆到連花都唔放過要影下!!


應該話,呆到我連頭頂既燈都要影先岩~~~

(我已經係心入面係咁講,開始未呀開始未呀)



終於開始啦!!!

姨,唔係大爺話我知,我都無望清楚佢係邊個!!

嘩.......原來係主持明珠生活既楊洛婷(其實我果然係完全唔記得佢叫乜名)

淨係記得佢係做主持/又係港姐~~~真人同上鏡係一樣架!!

不過講真,個妝就真係好濃..........but皮膚好白滑就真既~~~


跟住就係睇珠寶show~~都係睇左10-15分鐘左右啦!!

因為我部相機已經無電,係咁閃....慳返d電要影其他野呀要~~~





睇完珠寶show就再聽愛情野!講下第一次見面應該同男仔要講d乜啦,著d乜啦咁~~

聽到大爺話好想訓覺!!

我自已都聽到要上網,我眼就無望,隻耳其實有聽架!!


聽完愛情!再睇下點化個靚妝先..........!!

主要都係教人點畫眼線,又講下唇膏咁啦!!

可能因為禮品係化妝品,所以點都要講下化妝掛~~~


終於聽完啦..................繼續做我應該要做既野先!

就係等畫畫啦啦啦啦.............

最尾都已經無乜人排隊畫,所以都係等左一陣就得!!

好勁呀師父!!畫到我好正呀~~^^V



連全場得大爺一個係男人都可以照幫畫,呵呵呵!!!yeah!!!意外收獲呀!!

嘩.......差d唔記得要同靚靚港姐影相!!

我見佢連衫都換埋行緊出黎,我岩岩又畫完,3秒時間行埋要求去同佢合照!

YEAH!!!

不過如果我係街見到明星、藝人我一定唔會咁主動!


yeah,影完相,畫完畫,拎埋2份禮品!!好開心呀.........................

返屋企睇下有乜神秘禮品先!!

哈!我同大爺既畫像,可以掛係屋企啦!!好彩我帶埋佢去,又有兩份禮品,又有得畫畫,

邊個話唔可以帶男仔架!^^V

畫到大爺好好笑,對眼似到10足10~~~

其實個袋得個大字!入面d野係好輕,但輕得黎又岩使岩用喎~~hahahahaha


個袋入面d禮物就係係晒呢度啦~~~~~~~~


究竟本野入面乜黎架??

嘩....................

我無睇錯英文掛?

竟然係送buffet?

lunch buffet都好呀,仲要係1人送2張,

咁即係我一共有4張!

真係笑到我萬咁口ar,我同大爺可以食到2次免費buffet喇~~hahahahaha

我又可以再重複多次,邊個話唔可以帶埋男友出席event架!wakakakakka~~


不過日期短就短左d,要6月中前食晒2次!

無有怕,平時我同大爺都係咁食架喇!

完全無難度!!


跟住落黎係乜野化妝品?

原來係美國牌子既laura mercier!

即刻留一份比自已^^V!!!

再送2次修眉服務,修眉已經轉送其他人lu~~!!



原來呢支base係好好用架,網上個個都說好用!

係新出既foundation primer.rediance,兩次全部未收,唔送人..haha!

另外就係laura mercier 既Pink Diamond 唇彩!!


開頭淨係眼望就覺得隻色會好粉紅!!原來............


我再打開黎聞下,係有香味架!感覺上好似雲尼拿!


搽下上嘴睇下效果先!!

姨.........原來又唔會好粉紅喎,隻色仲好自然,完全接近透明色!!

已經即刻放入出街個化妝袋度先!嘻嘻~~~


再睇下支base既效果喇~~~

其實近望係望到d好細粒既閃粉!!


嘩!搽完成隻手完全感覺唔到係有野搽左上去!

仲有d感覺到有珍珠閃閃地既feel,隻手即刻立體晒!!立即愛上了~~~>3<



沒有留言:

張貼留言