標籤

2012年3月21日 星期三

我又敗家了~~



上星期日,大爺話帶我去銅鑼灣食拉麵!!

佢聽佢同事介紹,果間d拉麵好味到d湯都可以飲埋,

不過就好貴,午市都要成$100以上一碗拉麵,晚市更加唔使講,更加貴!!

所以諗住一心去試好野,點知.......去到話已經賣完!!@@~~~~~~~~唔係化!!

果陣時3點都未到就話賣完??>.<咁唯有下次再早d去食啦~~~

所以就去左附近一間漢堡包店食左個tea set,行幾步仲有雞脾賣,好多人排隊架,我都唔輸虧都賣

左隻!^^V食飽又唔知做乜,睇花又無乜興趣,我就突然諗到,我有睇開佢地既微博架,

我引象中記得佢地話義賣二手衫,地點就係係銅鑼灣,所以就閃左去睇下啦~~~

以下就係果日既收獲~~~



我講佢地係邊個?

咪就係twins囉~~~

喇,我並非佢地既粉絲,不過我又有聽開佢地d歌,一聽就聽左10年喇~~~

哈!我見得閒無地方去,就睇下佢地義賣d乜衫都好呀~~~

地點:銅鑼灣地帶2樓!!

大家想去既話就快d喇,義賣到27號架咋~呵呵

注意:d衫係2手既,全部無吊牌架,有無著過就不得而知!!

















估唔到最後我竟然可以買兩件衫喔@0@~~~~................

我其實一心諗住佢地d衫會賣得好貴,點知又唔係喎!!

價錢有分幾個區既,有80、200、300、1000!哈........大家估下我會睇邊個區?

當然係80蚊就算啦~~~我又以為80蚊唔會靚,點知又揀到兩件喎~~


1)紫色背心$80

簡簡單單,隻d紫色我又鐘意,又係長身款,都係80蚊姐!

而且又無起粒粒,望落去都好新淨!!而且我並埋身又岩,哈!!


而且仲有牌子喎,80蚊花園街都唔得啦haha....


2)粉色運動褲$80

不過我買呢條原因都係買黎瞓覺著,所以顏色就是但啦!!

不過我著左上腳就長左d@@~~

因為我記得呀sa就算高高地,唔通呢條褲係呀sa既?~hahaha

係邊個都好啦,d衫全部比我掉左落洗衣機喇~^0^呵呵



3)呢件就係另外係旺角敗既!!$99~~


我買既原因因為件衫好特別呢~~~~~

特別係邊??睇下圖吧!!


只要細心睇,件衫就無袖架~~~一野笠落個頭度就攪掂!

我鐘意呀.................


咁樣睇會唔會清楚d?

哈,只要著件背心打底,再笠埋佢係面就出得街喇!超方便的~~~


希望件衫唔會好快比我攪到有污啦!!小心d著先~~


4)沙田敗既,$80

我又去左chapel買野喇,因為我一直都好想買對有鍋丁既鞋,不過周圍睇都唔岩心水,

唉,唯有買件手飾算!我賣單之後有d後悔,我竟然忘記左上淘寶網睇呀..........

分分鐘呢隻鐲8蚊就有交易,算啦..............嗚>.<


有好幾隻色揀架,有黑、透明...其他忘記左!

我就揀左比較突出既白色!!呵呵


衰鬼呀,帶左上手又幾好睇喎!!睇我寵用你先~~XDD

唔細心睇都唔知,原來隻鐲入面印有chapel呢個牌子既!!都好彩,貴有貴著啦!


呢兩袋就係尋日新鮮係沙田敗既!!哈,又沙田!!服左自已囉~~~


5)沙田bossini敗既,Rilakkuma系列$85(原價$100)

我開頭都唔知原來有85折,多得sales話我知,只要上facebook like bossini fanspage,

然後結帳前show張coupon圖比店員睇,咁就得架喇!!唔需要影印架,好方便呢!呵呵

大家可能唔知,其實呢個款係小童款黎架~~hahahaha

如果我有個女一定會買!不過可惜我未有,著住自已個身先啦hahahaha~~


我之前係b+ab無買到已經好後悔架喇!今次一定唔可以再錯過!!即殺............


超愛呀,原本呢件係小童衫,竟然可以著左係我身XDDD~~

真係可愛到無極!!所以今次我要揀L碼先得!!其實都係好免強地著到!!

因為全線XL碼已經賣晒@@~~~大家都瘋狂了!!


連背後都可以咁可愛!!真係超愛呢件衫呀.......


行行下,去左好運果邊睇衫,又敗左兩件!係同一店敗既,兩件加埋只需要$70蚊~~~

點解咁平?因為就執笠,全店$50蚊!!其實我無諗過會買到,之但係又比我執到好野喎...wakakakak``


6)嘩....呢件直頭低到爛啦!!!

大家估下幾多錢??

答案在下圖!


大家無睇錯!!只需要$20蚊咋~~!!@@痴線架!!

而且隻瑩光黃我都幾鐘意,好summer呢~~~


7)通洞黑色衫$50

睇一次買呢d隆隆衫,一於試下先~~~~

真係好多隆隆架,好驚會好易勾爛!

咁樣睇會唔會覺得d洞會多d?前前後後都係咁樣架!!

好涼爽咁!!快d著你出街先得~~


再放隻手比大家睇!d洞又多又大!!不過我又幾鐘意喎!哈哈!!

敗家完畢,今晚再出動殺......可以的話,聽日再報道!呵呵

沒有留言:

張貼留言