標籤

2012年3月8日 星期四

淘寶去了........

我數數手指,嘩........已經好耐無淘寶啦,前排手痕痕,睇中左d定丁鄧凳!

大爺埋單呀唔該..................!^^V

Total:$111.3rmb(仲要free左一程運費,因為買滿98,可以免運費,呵呵呵)

如大家有興趣,可以去睇下:

http://store.taobao.com/shop/view_shop.htm?user_number_id=427835542

尋日新鮮係旺角淘點拎返黎既~~今日就比大家睇下我既戰績~~

 

經常買呢d手飾野,賣家一定會再送d禮物比買家~~~

今次送左對紫色波波耳環!!也不錯喔............


等左我有5日啦,終於見到我既寶貝~~hahahaha


今次一共敗左7件東東,耳環係free既!

7樣野都唔係好多姐!!忍手左架喇我..................




一打開,點解中間會有條野架,買果陣無乜留意添!?我覺得真係有d土囉,

不過,唔緊要!!最鐘意剪野既我,要攪攪佢先得...........


哈!兩秒,攪掂!靚仔晒~~~~~~~~~~



都係離唔開民族野!!


原本果兩條穌都ok既,不過我見又無埋口,一定好易掉晒d珠珠出黎!

而且望多兩眼又好似曱甴穌~~唔得唔得!!


好彩可以''蚊''走佢架姐!!2秒攪掂!!

順眼好多...........................




其實屋企都有條大象鍊,不過都係覺得一條唔多夠,再買多條黎襯下衫都好呀!!




無錯,屋企都係有條輕氣球頸鍊,帶都未帶過,但係我已經覺得唔好睇,所以又買過條啦!

又比我見到d非常阻眼既野,就係果條粉紅色既繩!!



唔使講,已經又比我拆左條繩落黎啦!!呵呵呵!!



$12rmb


呢條唔買唔得,我覺得真係好靚!!襯衫一流!!!

細心睇,入面真係有張紙架!!好掂...............


原本我又好想拆左粒珍珠出黎,可惜拆唔到!唉.......是但啦,唔算太覺眼既!應該.........



6)

 民族风缤纷撞色球球铃铛 绳 双层 手链


$9.9rmb


呢條手鍊又係好鐘意,簡簡單單咁!!1 set2件!!

以我經驗話我知,如果呢條鍊係東南亞國家買一定唔得呢個價



7)

民族风 原石串珠多元素撞色全手工吊坠流苏手链
 
$25.8



今次最貴就係呢條手繩!!

不過真係靚喎又!!

係我最鐘意既風格!!!


不過如果d綠色珠珠變做黑色會唔會又型好多呢?

等我諗諗佢,睇下攪唔攪到先又...hahaha



沒有留言:

張貼留言