標籤

2012年3月23日 星期五

1折咋一折咋!d-mop開倉一折咋~~~~好平呀~~~~

拿...拿....拿.....我又有好野名醒大家啦!!!

地點:觀塘開聯工業中心A座1樓

只係做到今個星期日咋,星期六、日收11點-6點!今日就收8點~要敗家就快手啦...hahahaha

全場9成貨品都只係1折咋,有D就2折~~平到喊平到笑平到嘔呀......

仲要買5送1,買9送2呀~~~~~

好,呢度就係星期三既收獲^^V~~

 

原先一共要$2580~

所有衫一折後.........................


我已經算敗得小,買唔到多一件,如果唔係可以送多件比我,

最衰我之前已經買買埋埋勁多衫,所以停下手喇要!!

見到D 1折牌真係超勁high呀~~hahahaha

1折後四件衫一共只需$258咋~~~


1)其實我都唔知呢件係男款定女款,敗左先算!!太平啦實在~~~~


原價$290

牌子:blues heroes

1折後...$29蚊咋!!痴線架....~~~


2)

牌子:transfiguretion

黑色長袖T



原價$750,1折後....

$75咋~~~~旺角都唔得啦!!我暈啦...(平到暈)


3)

牌子Y-3

米白色短袖T


我左睇右睇都唔見個乜頭係邊!原來係手袖位後面@@~~

好鬼鼠!!


呢件衫好多都已經淨返XS嗎!左搵右搵,搵到頸都痛埋,終於比我搵到件S碼~

^^V..yeah

原價$950

1折後...$95


4)牌子:loveis

灰色長身衫!呢件衫我係o係個超級亂既戰場,由最底既底處比我拉出黎既~~呼!!

得一千零一件,好彩岩我碼咋~~~~@0@


件衫後面有綁帶架,好特別呢!!


原價$590

1折後...$59

嘩!呢衫我真係好鐘意,係好好好鐘意,都只不過係59蚊!!好低買呀真係.......


同埋個博頭有個蝴蝶結,好彩可以拆得開架姐!!


yeah!拆開晒~~~!蝴蝶就唔需要啦,拆開未好睇!XDD


不過最衰件衫有珠片,要手洗呀>.<


我最鐘意就係呢D穌穌!!i like it~~























最後得返3日時間咋,要敗好野就快閃啦!!正野唔等人架!!!

順便一提,入要係好亂好亂,周地都係衫,垃圾袋,同埋d衫好似d豬腸粉咁,打晒交架!

所以要比d時間去搵,頸唔累得,手唔慢得,眼力最緊要,準確好呢3樣野就衝啦~~~~~~~!!

我果日都博命左1個半鐘先捨得走ar!

仲有,果度要買夠500先可以用visa及eps架,大家要帶夠足夠金錢呀^^~~

good lucky~~~

1 則留言: