標籤

2012年2月2日 星期四

Shu Uemura 亮白精華泡沫底霜 SPF30 率先試‏

呵呵呵~~~~


估唔到又可以一試Shu Uemura既產品啦~~~^^


今次係試全新亮白精華泡沫底霜 SPF30,Wwoooo~~未試都已經知係好野黎啦!!!

而家只要去下網果個網址參加遊戲,就有機會贏到亮白精華泡沫底霜返屋企架喇~~~

http://www.shu-uemura.com.hk/uvub/












呢支產品其實都已經係差不多兩三星期前既試用黎呢,
不過因為其試用網唔使試用後要寫blog既關系,
所以我先拖左咁耐先得閒慢慢寫~~hahahahaha

產品:亮白精華泡沫底霜SPF30 PA++
介紹:即時中和暗黃膚色,帶來白裡透紅的粉嫩膚色,配方注入亮白精華,
臨床測試証實4星期有效減細色班。

適合膚質: 中性至混合性膚質
容量: 50g
售價: HK$340

產品顏色仲要係我最鐘意既紫色!!^3^~~~~



使用方法:

記得用之前上下搖幾下~~


搖完後,輕輕按一下,泡泡就會輕易吱出來喔!!

小tips:千萬唔好吱得太大叻,唔係會吱得過多架喇!!(個人經歷T.T)


我個人覺得,大約呢個分量都足夠,或者以個人喜愛吱多小小都得!!

(吱出來後係好輕盈既泡泡喔~~~~^3^)


然後拎舊海棉開始上妝!!

一定要係海棉喔!

(最好就係五角形果d,因我家中無,拎到舊平時用既海棉先啦,失禮晒)


輕按一下後的效果!!

喔........唔知我係咪眼花,我覺得d泡泡變左紫色呢@@~~


跟住再慢慢按下周圍既皮膚後.............

唔好講笑,今次既試用超級岩我用!!

因為我係黃色皮膚既人黎,睇下用左之後皮膚係咪會即刻變白色先~~wakakakaaa


完成圖!!!

當然啦,隻手其實仲未上底粉,所以就會真係覺得白左好多咁,好似有兩段色咁!!

喔.....但值得堆介的是,感覺真的好薄好薄,又唔笠,超級清爽,好似無搽過野上手咁!

我相信我下次化妝果陣搽上塊面度效果會更好喔~~~~~~呵

沒有留言:

張貼留言