標籤

2012年2月13日 星期一

好豐富的mioggi生命水7天體驗裝


 以我拎sample既經驗話比我知,通常sample用量都係唔方會多得去邊~~
之但係,我之前都又係拎過mioggi7效天既生命水sample黎用過,用完又覺得幾好用既,

不過果次就係得1支試用裝!呵....格左一排又比我見到有試用裝拎喎,

哈....今次我醒目喇,幫埋大爺填埋表格,wakakkaaa....去拎試用果陣帶埋佢去~~~

機本上,每次拎裝用如果有得揀沙田拎,我當然會去沙田啦

呵,最令我值得講的是,因為果度既sales好好禮貌!!

喇,大家睇下,我今次拎既sample真係拎得最開心既一次,好豐富呀~~~~~



最估唔到的是,今次既7天試用裝係3支為7天試用裝黎架呢~~~~

因為有大爺在,所以,我又一共有6支用~~~

wakakakka~~~~

同埋又有個袋仔送埋!!當場靚晒............


另外每人再送多張$100coupon~~

不過係要買滿300蚊先用得~~@@


生命水使用說明書一本!!


另外,使用7天後,再填埋張表格,再去mioggi既專門店再送bb cream試用裝2支架~~~~~

不過張表格好鬼衰,有寫我拎試用時既日期,所以係唔可以偷雞提早去拎!!

=.=使唔使咁認真呀................


等等等,我真係有用架呢7日,而家都仲用緊!!

7日後...............又殺返去沙田拎bb cream~~

又估唔到連拎bb cream試用都又有袋仔送埋!!!

好鬼神秘,究竟有d乜呢???


登登.................

估唔到今次我幫大爺填埋表格係非常相當明至既選擇!!^^V~~~~

原本1人只係得2支bb cream+3包sample!

因為又有大爹在,個表格好明顯其實都係我自已寫...佢完全唔知發生乜事,

變相,今次既收豐全部都係雙份架~~wakakakakakaaaaaa......

沒有留言:

張貼留言