標籤

2012年2月24日 星期五

好重呀~~~~~~~~~

恭喜你唷~

你成為最佳的10blogger之一,可獲贈MASK HOUSE送出鑽石級v型纖面膜2盒(總值$656

YEAH^_^多謝beautylife同mask house 既讚賞,我會更加比心機寫好日後既文~~!!


好彩好彩....我前日無出葵芳咋,因為尋日中午一打開e-mail又收到另外一封e-mail~

就係,又係beautylife send比我既領取Skinfood五味子水凝美白系列通知‏!!


所以,我決定尋日出去葵芳領晒所有野返屋企lu~~wakakakakaka~~~~實在太開心啦!

因為實在太多東東啦,細心的他們就比左個環境袋我袋呢~~


登登!大家睇下我尋日既收獲啦~~~~~~~自已見到都開心呀!!

唔好講笑,skinfood今次試用好正呀....同埋超級重呢,我最後行葵芳行到頂唔順要返屋企!


呢兩盒就係因上次我寫「鑽石級v型纖面膜!」 既禮品啦!!!

要係100篇文個入面揀10篇文個出黎送,而我就係果10個其中一個啦~^_^嘻嘻!


一共有10塊mask,同埋有兩條帶+兩條紙尺!

我當然唔會而家用啦,我會留返我今年年底結婚果陣時用,wakakkaaa~~~


好彩好彩,我再睇返個盒仲有無野,原來有兩張紙,

我再睇下d內容,Wwoo.....我差d諗住就送兩條帶出去比人用,好彩未送姐XDD~~

因為張紙寫住,可以將多出來既帶連同包裝袋,寄返去市場部,就可以送返2塊mask,

咁我緊係唔會錯過呢個好機會啦,咁即係我又可以一共多返4塊mask用喔,呵呵呵


























唔好話我有好野唔同大家講喇,而家大家只要去以下呢個網址,


立即註冊成為MaskHouse會員,就可以得到禮品一份!!

沒有留言:

張貼留言