標籤

2012年2月20日 星期一

一星期的收獲!!呵呵呵


=開心又買野,唔開心又買野,估唔到一星期裡面買買埋埋已經有咁多東東~
呢星期我好乖呀,呢度全部所有野都係自已出錢買既,因為大爺唔係身邊,更加敗得多~~

1)Rabbit鞋

我第一次著呢個牌子既鞋,係沙田敗既,我自已一個行行下見到裡面有咁多人(全是女人喔),

場面都幾攪笑!原來一睇之下,嘩.........大減價呀......我入到去當然唔會輸虧啦,

重點第一時間當然係睇左咩價先決定會唔會再慢慢睇鞋款啦,呵呵!!!

喔......又ok喎,對對減價後都係200幾蚊之內,哈........原本我睇中兩對架,有一對無我碼!

同埋屋企有兩對婆仔鞋已經著到爛爛地,有一對仲要係PLATA買,估唔到都會比我著到爛!

谷鬼氣,買就買啦....又已經試過上腳,都又幾舒服呢~~~!



原價$356,

減價後,$213咋~~~~~

係咪底先~~~買貴小小可以著得耐d,自已對鞋又舒服d~~~




同埋我見印住,hand made shose呢!!

考下大家眼力睇唔睇到個字喇~hahahaha


我一返到屋企即刻比大爺睇,大爺都話靚!!hahahaha~~~

我記得仲有其他色揀ga,不過安全起見,又係買左最穩陣既黑色~~~




2)ZARA衫

尋日新鮮係九龍灣敗的!!

hahaha....我同大爺準備行出呢個德福廣場時,唔知邊度力拉左我去zara睇衫,

咁我見而家周圍大減價,咁當然順便又入去睇下有無野岩囉~~~

呵,咁都比我睇岩一件,仲要得一千零一件M碼,唔買都唔得啦~~hahahaha



原價$149,

減價後:$69咋........................

旺角都唔得啦!!仲要有牌子添!!

因為zara d衫真係好好著,又唔怕會過時,屋企都已經有好幾件zara敗的呢~~


我見件衫個袖接左下,以後係放得落黎,原來唔得架喎!@@~~


同埋件衫都幾薄下,夏天真係岩晒我~~~



3) + 4) +5) chapel衫+老牛一條+穌穌外套


chapel又係沙田敗架~~~我見入面d風格全部都係sale簡單feel,全部都係黑色呀、白色呀、

色呀.....同埋全部都係無圖案無公仔既~~~感覺上都幾似H&M呢~~~

唔係呢件衫掛左係門口,>.<我都唔會敗左返黎,不過我又真係好鐘意呀~~~


仲要得一件,無新!都要$200蚊~~~

=.=''我其實有小小唔多想買,一黎又無新,二黎又唔知掛左幾耐,三黎係free size的!

不過我見係無得比人試著我先買呢!


喇,大家睇下,個牌寫住"""'free""的!!!

=.=旺角買野就話無碼分姐,估唔到係大型廣場買野既鋪都會無碼分!!


4)+5)呢兩件就係荃灣敗的~~

都係同一間店敗的喔~~~~

原本我真係一心諗住買老牛,點知睇睇下又無啦啦敗多件衫,真係痴鬼線!


因為屋企d牛仔褲已經捐左好幾條出去,而家得返3條咋陰公>.<

唔敗多條都唔得啦!

印象中好似:$138左右!

不過一返到屋企一睇之下原來有條同呢條有7成似=.='''唉.......樹旦啦!


藍色穌穌外套:$110左右!

我屋企又原來已經有3-4件呢d feel既衫全部都未出動過著出街呢!!

不過呢件就係外套feel,都有DDDDDDD唔同架~~hahaha



呢張清楚d,件衫前面仲有袋位添架~~!!

沒有留言:

張貼留言