標籤

2012年2月14日 星期二

恭喜你贏得............

親愛的朗豪坊Facebook Fans,

恭喜你贏得朗豪坊Facebook情迷夢露7電影戲票2張及Crabtree & Evelyn 25ml 潤手霜1枝!

Wwoo........我都估唔到會抽中我呀,wakakakakaa~~~~~!^_^V

我仲好記得個問題係問:如果可以有機會同瑪麗蓮夢露相處一日,

我會同佢做咩?製造難忘既回憶!!

嘩..............見到個問題我當時真係R晒頭架?@@我都唔知點答好!!

我自已答左乜我都已經唔係好記得喇,去睇下禮品先啦~~hahahaha

呢兩張票飛已經送左比我未來老爺奶奶睇lu~~~~我自已就留返支hand cream~^_^嘻嘻!



跟住咁岩我又行過kiehl's,我先醒起好似有禮品可以拎,順便入去撞下運氣啦!!

原先我都係收到佢地個宣傳e-mail,我check入去睇,仲要拉到最低先見到原來有正野送~~

送禮日期到今日咋,快D download kiehl's個whatsapp,然後係入面揀個框,

同你另一半影張相,然後直接up上自已個facebook,跟住就show你張相比佢地睇,

就可以得到架喇^_^good lucky



沒有留言:

張貼留言