標籤

2012年2月8日 星期三

提早了的情人節禮物~~~

嘻嘻,前日又要大爺破費啦~~~^3^~~~~

因為我真係好想換袋啦....因為我平時係好鐘意買雜志袋用架,

平時有開果兩個已經用到鄒鄒地,

而且個袋個底唔知點解會有個隆仔既囉@@(好有機會又係我屋企d破壞王咬)~

其實呢個袋都係無意中買,因為我平時係極少入去呢d大型店睇野~~~

咁岩得咁橋,我個fd打黎問我買乜野禮品比佢個女朋友好喎,

我咪提意佢下話買戒指囉.........咁岩我就經過agnes'b喇,

因為我印象中好記得,我之前都睇過下agnes'b既戒指,價錢唔算貴,

所以,又再入去幫個fd睇下個價錢同d款,呵呵....戒指係咁姨望過下啦,

行一行下就比我睇中呢個袋喇~~XDDD

而且價錢比想象中平,見到個價錢咁低我勁開心呀,當然即刻孭上去試色la~~

而且有紅色、藍色揀,我其實好想買紅色架,因為紅色實在好難襯,

唉......都係買黑色安全d~~~~

買單果陣,大爺就無啦啦彈句出黎就話:呢個袋當係你情人節禮品喇~~~

呵呵呵.......yeah!!!

 


不過後面d質地勁癡狗毛呀.........我拎返屋企一日咋,後面全部都係卡比d狗毛~~

@0@~~~~

而且個袋又可以孭咩......岩晒我,因為我孭到攰果陣就可以隊比大爺幫我孭...

wakakakak~~





沒有留言:

張貼留言