標籤

2012年1月9日 星期一

SONIA RYKIEL Beauté巴黎美麗之旅化妝工作坊

上星期六7/1,出席左SONIA RYKIEL既工作坊呢~~~

興奮^_^,因為已經好耐都無出席工作坊活動啦~~~>.<

嘻嘻,果日都算準時去到,唔遲到已經叻左XDD~~,

地點:諾士佛臺1號1樓


座低第一時間,當然係影相~~~~除左影相,都係影相!~~hahahaha

大會原來book左一間叫''munch'既餐廳做當日活動既地點呢~~~

跟住就有一位好nice既SONIA人員為你第上飲品,我是但要左杯fruit punch~~~~


臺上我第一眼就比呢支巴黎鐵塔既玻璃樽hold住左~~~~~^3^

巧美滴~~~~~~~~~~~~~~~


喔..........我既頭頂原來有副畫,有意思有意思!!

因為副畫太長,影得一半咋~~hahahaha


臺上放左好多SONIA既產品呢~~




呢度就係我個位!!~.~



連塊鏡上面都印有sonia既''乜''頭~~^0^


belle.....係解釋做''美''既意思喔~~~~~~~~


呢度有唇彩啦、胭脂啦、眼影霜啦~~~



呢個顏色兜仲得意,吱左好多好color既化妝品!

原來係唇彩......胭脂.....眼影霜.......




原來我後面仲有介紹左早上既妝、中午既妝、晚上既妝既~~~~



一路影相,一路聽今次既活動...........(好忙)XD~~



靚靚模del出場啦~~~~~

(好高、好瘦啊~~~~~~~~~~~~~)



開始化妝啦~~

恕我''善''忘,我已經唔記得左化妝果個叫乜san啦~>.<

不過我留意到的是,佢副眼鏡、指甲超型!!



見到呢d相,係咪以為我企得好前呢?錯喇~~~~

我其實企得好後下(仲要係最後果排),好彩我個鏡頭可以拉得超近,

最慘我個人又矮喎,唔係我都唔知點交貨~~>.<

靚靚模mel已經化左一半個妝!!(個樣超chok)....wakakkaaaa



我有無講錯先?副眼鏡、指甲係咪超型先~~~XDD

黎自日本既人果然係唔同d~~~~




完成左喇個妝!!

(真係有D企到腳仔軟XDD))






























睇完化妝,終於可以開餐!!

大會仲有小食為大家準備左,因為出席時間係3:30-5:00,呢個時間剛剛好係tea time~XD

不過我出席之前已經食左小小野落肚,以防萬一嘛XDD~~

全部小食都好吸引,全部差唔多比我KO晒,只係食淨半舊包,同埋食淨半啖唔知乜穌!



甜點上仲有塊SR字樣既朱古力添~~~



食飽飽,又試完一餐sonia既化妝品喇!!

but係化妝比賽中,我就無得獎喇,反而座我前面果位blogger得獎~~

因為係呀乜san選一個出黎既,係佢應為化得最靚果個得獎,得獎姐會有一份獎品呢!

我下次繼續努力XDDD



完場喇!!!閃人................

最後,當然係拎試用歸家去~~

沒有留言:

張貼留言