標籤

2012年1月6日 星期五

失而服得~~~超感謝Milieu Care @聖誕送大禮!

Dear Angge Wai,

恭喜您!您已成為 “Milieu Care 聖誕送大禮!” 之活動的得獎者。
將可獲得 “Fleur de Beaute活妍修護眼霜” 一支。
點樣得到呢支眼霜?原來真係好容易,簡單到自已都唔相信!!
就係,我之前見佢地係facebook講,只要申請拎試用裝後(試用裝會直接寄到你家),
係指定日期內upload試用感上佢地個facebook版面,最快頭50個就可以得到啦~^0^~~
係咪超簡單先XDD?好過好多果D要最多個like,死like爛like最後都係得舊吉先囉~~~
 哈,我開頭又諗埋d衰野,心諗送得支眼霜都會貴得去邊啦~~可能分分數又係sample黎!
點知,我好想就收到佢地送比我既禮品啦,呢頭同完我講話我得獎後,過兩日就收到^^V~~~

址:http://www.milieucare.com/
活妍修護眼霜 15ml

$368

好有聖誕禮品Feel呀~~~~~~~超興奮!!

即刻開黎影相先!!


倒期日就在盒底!!



就係呢個時候!!!!!!!!!我已經拎左支眼霜出黎,放左係張凳度,準備再影相,

咁我諗住行開幾秒整小小野姐,點知我隻死衰仔(狗)就跳上張凳度,

我叫都未叫得切,個衰仔就一野跳落地下,連埋我支眼霜一齊掉....

結果~~~~~~~


我嘗場嬲到震.......................

係咁鬧隻衰仔!!

我嬲就嬲在,我用都未用就掉爛左(因為支眼霜係玻璃樽)

唔制呀唔制呀......我好辛苦先得到架~~真係想喊

支眼霜仲要成3舊幾水架,貴野黎架~~~~~>.<仲要係禮品喎!!!

我就即刻諗起,嬲個衰仔都無用,不如試下將呢張相send比Milieu Care睇,

再講個原因出黎,睇下佢地會唔會容許再送多次比我啦>.<~~~~(失望中)



呵呵呵.............真係真係真係好估唔到..................

佢地好快就回覆我,內容如下:

Dear Angge,
多謝您既支持呀!

體諒到是次事故,我們會再安排有關之寄送。

希望Angge今次會好好愛惜得獎產品,

幫自己既眼部皮膚做一次深層既修護啦!

但由於假期將至,故有關安排會於假期後服務。
希望Angge可以體諒!
再一次祝福Angge聖誕節快樂,新年進步!

MilieuCare.

真係超級感激佢地既體諒,
Wakakaka........我前日就又再收到佢地再次寄比我既禮品啦~~~~~



非常細心地,再話比我知,點解係唔係送眼霜!!

我當然會明白啦~~~

我果刻唔理係送乜比我,我已經好開心!!



雖然,眼霜就真係超級痛心地失去左>.<而家諗起都痛!!

而家有返支賦活夜間修護面膜 60ml

$268

已經好滿足了!!!





我即刻睇下會唔會又係玻璃樽~~

汗!!!

好彩唔係~~~~~

當場輕鬆晒!!!


仲有張產品說明書!!!

有中文架!哈哈

如果唔見左張紙唔緊要,去返佢地個網址睇都得架!!



因為呢排實在太凍啦,所以未開始用,我等到無咁凍先再試下^_^嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言