標籤

2012年1月27日 星期五

Maybelline New York問卷調查-禮品

恭喜!你是首1,000位填寫問卷的朋友!
呵呵呵,哈哈哈!!

估唔到新年後就收到兩份禮品啦~~^^V

兩份都係Maybelline寄黎比我既~~~嘩~~~~~~~好開心呢!!

我都唔記得原來自已填過次問卷,所以就有兩份禮品呢~~~~正!!


第一套:
Watershine Diamond Diamonds 水晶鑽亮唇膏@$75HKD
Eye Studio閃鑽系列四色眼影 @$89HKD
(總值:$164HKD)

第二套:
Watershine Diamond Diamonds 水晶鑽亮唇膏 @$75HKD
EYE STUDIO Hyper Diamonds Liquid Liner EYE STUDIO 閃鑽眼線液@$65HKD
(總值$140)


來張大合照先~~~~~~~~^^V..yeah


真係有緣,我好耐之前都買過支黑色,而家都仲用緊,都ok好用喎~~~

今次就送支銀色比我,哈哈,不過呢隻色真係比較少用得到~~~



四隻眼影!!好彩d色都我鐘意,起碼深藍色會岩我用先~~

(不過唔知係咪因為要寄好多份出去既關系,收到果陣時無包到泡泡紙就寄出去,

好彩郵差叔叔無掉碎咋@@)



我開頭以為兩支都一樣樣,我細心再睇下之後,呼..........好彩兩支都唔同色姐!!


303色及304色

咁樣睇個顏色版都唔算太深色,我都應該會用得著~~hahahaha


拆開包裝後(我覺得咁樣靚好多)@.@~~


咁樣睇顏色都算柔和!!

不過未得閒塗上嘴試色!!

因為我怕用左之後又唔岩自已,攪到送唔到比人就屎火!!

不過我都會送一支出去比人用,比呀媽又好,比fd都好啦~^_^



我自已眼睇就鐘意下面果隻色多D~~~就黎呢支比自已用先^0^呵呵呵!!



沒有留言:

張貼留言