標籤

2012年1月30日 星期一

太太太可愛了吧!!



估都估唔到自已竟然會買到條大咕臣,

因為原本屋企果兩對d心已經比我d狗賴屎賴到黃晒~~

又無得配返,我都諗住周圍睇下有無得買,如果買我都諗住去訂返兩對架喇~~~

呵.......估唔到前兩日比我行旺角見到,仲要已經夜晚11點幾~~~

果陣時檔小販仲要係對面馬路,我對眼已經係遠處已經見到~~~

再行多幾步望清楚,嘩......不得了,竟然係我想買既大咕臣,即刻拉埋大爺過馬路敗家~~~

wahahahahahaha~~~~~呀姐開價128~~~我話平小小啦(當時我對眼已經發緊光),

呀姐都好好人,唔使3分鐘,120比錢走人!!之後我仲要抱住隻大野去睇戲~~~^^V




我雖然唔係鬆池熊粉絲,但我都覺得超<<可愛>>~~>3<



我會買另外一個原因就係個套可以拆可來洗架~~~~~~~~~~~@0@


可以拆出黎洗即刻方便晒,因為一陣班衰仔唔知幾時又同我賴兩督落去~~~~


模落去d質地又滑~~~~街邊野我覺得已經好好!!!


整返兩隻耳仔出黎先~~~~~~~~

係咪好想帶佢返屋企呢!!wakakkakaa~~~~~

沒有留言:

張貼留言