標籤

2011年12月29日 星期四

又中獎了一@連兩個驚喜~~~^_^Vyeah!

親愛的客戶

恭喜  閣下成功獲得由amtdClub送出的”快樂聖誕新年送大禮”禮品 :

「精選得獎紅酒1支、HK$50百住現金券1第九屆香港冬季購物節入場劵10張」。 


嘩.......!估唔到我又有獎品拎啦XD~~wakakakaaa~~~

對於紅酒麻麻地的我,我應該會好快送比D酒痴飲~~~~

我其實都係因為張coupon先海過去拎既禮品~~所以尋日又自已一個過海拎獎品lu!

而果10張入場卷我真係無乜興趣去,去唔去都擺,我D屋企人又無興,,

朋友更加唔使講,=.=



驚喜2~~~

除左拎紅酒外,仲順便拎埋she.com的rosy kit獎品~~

恭喜你!你已經獲選為 rosy kit 得獎者‏

雖然D禮品全部都係sample(當然有點失望)

開頭我中左果陣,攪到我開心左大半日,仲以為係貨size=..=''!

還好,有點值得開心的是,個袋都幾靚,因為可以用黎袋其他東東都ok呀!!!
































獎品包括:
1.benefit cosmetics 蜜臘修眉服務一次
2. BIOTHERM全能光感美白爽膚水
3. BIOTHERM基因透白調色底霜
4. BIOTHERM HOMME 溫泉強效保濕潔面凝膠
5. BIOTHERM HOMME 溫泉強效保濕爽膚水
6. L’Oreal Professionel Vitamino Color Protecting Hair Masque
7. L’Oreal Professionel Vitamino Color Protecting Shampoo
8. shu uemura妝前泡沫底霜 SPF 30 PA+++
9. shu uemura淨透美白潔顏油
10. sofina3合1完美遮蓋底霜SPF 20 PA++
11.benefit the POREfessional



沒有留言:

張貼留言