標籤

2011年12月9日 星期五

多謝Cosmopolitan HK!開心到爆~~

親愛的Cosmopolitan HK粉絲:

多謝你參加12月號Cosmo Cover猜猜猜活動,恭喜你可獲得

Godiva Gems兩盒








































嘩嘩嘩,當我自已收到呢封電郵果陣開心到震呀......

其實我之前已經估過好幾次架喇!!

今次真係諗唔到會抽中我寫既猜猜猜呢.....呵呵呵

大爺跟住話:點解唔幫佢寫埋,可能有機會多多兩盒嘛!!

我:我都係隨心寫架咋嘛,又有咁多人參加,我點知真係會抽中我架姐!

我尋日仲特登出去過海拎獎品架,不過都值啦!!^^V

尋晚已經忍唔住食左兩粒^~^真係巧巧巧味喔.........







沒有留言:

張貼留言